معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه نیازهای استان یزد برای طرح در مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان بررسی شده، گفت: کمیته پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۳۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: محمد شریعتمداری در حاشیه بازدید از ستاد سامد یزد با اشاره به سفر رئیس جمهور به یزد در 17 اسفند اظهار داشت: خوشبختانه بر مرکز سامد که مرکزی برای برقراری ارتباطات با مردم از طریق ارتباطات نوین است، خواسته‌های مردم بررسی و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام درخواست‌هایی که نیاز به پیگیری داشته باشند، پیگیری می‌شوند، گفت: هیچ تقاضایی مورد غفلت نیست و ممکن است تقاضاهای عمومی همانند اشتغال که درخواست‌های بسیاری را شامل می‌شود، در کوتاه مدت نتوان پاسخ داد ولی تلاش دولت این است که از طریق این ارتباط به تقاضاهایی که امکان پاسخگویی فوری دارد، عمل کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: علاوه بر این سامانه روشهای دیگری برای اطلاع از دیدگاه‌ها و نظرات مردم پیش از سفرها مطلع می‌شویم.

شریعتمداری با بیان این مطلب که نظرسنجی‌هایی مطمئن از مدرم استان یزد در ماه‌های قبل از سفر انجام شده، گفت: این نظرسنجی‌ها در ارتباط با مهمترین نیازهای استان است که با بررسی و اطلاع از این نیازها، در مصوبات سفر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اتاق فکری برای این سفر از ماه‌ها قبل در استان یزد ایجاد شده که این به وسیله این اتاق فکر نیازهای استان بررسی می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این مطلب که نتایج بررسی‌های این اتاق فکر در اختیار هیئت دولت قرار میگیرد، گفت: در این سفر با یک دستمایه‌ای خوب حاصل از تجربه نظرسنجی از مردم و همچنین بررسی‌های اتاق فکر متشکل از نخبگان استان پا به این خطه گذاشته‌ایم.

شریعتمداری تصمیمات اتخاذ شده را تصمیمات با پشتوانه کارشناسی دانست و گفت: تلاش شده تا آن دسته از تصمیماتی که به تایید رئیس جمهور رسیده، قابلیت عمل پیدا کند و بعد ازا ینکه ایشان به مردم وعده آن را دادند، بتوانیم به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی خاطرنشان کرد: این سفر مقدمه‌ای برای یک سری فعالیت‌ها و کار و تلاش در استان یزد است و ما بعد از این شروع می‌کنیم و کمیته ویژه‌ای برای پیگیری مصوبات در یزد از طرف استاندار ایجاد می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این مطلب که دولت هنوز به صورت کامل از تحریم خارج نشده، گفت: تلاش می‌شود در حد توان و امکانات بسته به اولویتها و نیازهای استان یزد برنامه‌ریزی صورت گیرد.

تسنیم/

ارسال نظرات