در آستانه تحویل سال برگزارمی‌شود
مسئول اردوی جهادی دانشگاه یزد از اعزام گروه جهادی فاطمة‌الزهرا(س) دانشگاه یزد به روستای چاه‌علی‌شاه استان کرمان برای دومین سال متوالی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۴۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

" به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سینا بلالی" اظهارداشت: گروه جهادی فاطمة‌الزهرا(س) در در روستای چاه‌علی‌شاه کرمان به دیدار خانواده شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) خواهندرفت.


وی خاطرنشان‌کرد: اردوی جهادی دانشگاه یزد با هدف عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و در راستای مقابله با نفوذ فرهنگی وهابیت، و نیز ایجاد روحیه جهادی و خودسازی در دانشجویان از 19 تا 29 اسفندماه برگزارمی‌شود.

بلالی گفت: اسفند امسال بیش از 30 نفر از دانشجویان علاقه‌مند به خدمت‌رسانی، در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و بهداشت عازم روستای چاه‌علی‌شاه کرمان می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد با بیان اینکه فعالیت گروه عمرانی در دو روستای منطقه خواهدبود گفت: برنامه پیش‌بینی‌شده این اردو شامل احداث دو مسجد در منطقه می‌شود که در راستای تکمیل پروژه عمرانی همین گروه در سال قبل است.

وی ضمن تشریح عملکرد گروه فرهنگی در قالب فرهنگی داخل و فرهنگی خارج، برگزاری هیئت در ایام فاطمیه، مسابقه کتاب‌خوانی، و پخش کلیپ‌های مرتبط با فضای جهادی را ازجمله برنامه‌های گروه فرهنگی داخل عنوان‌کرد و افزود: هم‌چنین حجت‌الاسلام کاظمی در این اردو و در راستای برنامه‌های گروه فرهنگی داخل حضورخواهدداشت.

بلالی با اشاره به اینکه یکی از شهدای این منطقه از مدافعین حرم حضرت زینب(س) است گفت: حضور در منزل خانواده شهدای منطقه همراه برگزاری هیئت در ایام فاطمیه از برنامه‌هایی است که گروه فرهنگی خارج در نظر گرفته‌است.

مسئول اردوی جهادی دانشگاه یزد تاکیدکرد: گروه آموزشی، با محوریت طرح مباحث مورد نیاز در مدارس و گروه بهداشت، با اعزام پزشک به منطقه در اردوی جهادی فعالیت خواهندکرد.

بلالی ابراز امیدواری کرد: این اردوی جهادی بتواند گام موثری در پیش‌برد اهداف خود و ایفای نقش تعیین‌شده برای گروه‌های جهادی در خیمه فرماندهی داشته‌باشد.


1.jpg
 
ارسال نظرات