امام جمعه موقت عقدا:

مردم در دفاع از ارزشهای اسلامی لحظه ای کوتاه نخواهد آمد

مردم ولایتی و مسلمان ایران و در دفاع از ارزشهای اسلامی و آرمانهای امام راحل(ره)لحظه ای کوتاه نخواهد آمد.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۵۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از عقدا، امام جمعه موقت عقدا حجة الاسلام غفاری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر و تشکر از مردم به دلیل حضور پرشور در انتخابات اخیر مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی این حضور را نشانه پویایی و عشق عمیق مردم به نظام اسلامی دانست و گفت شرکت مردم در این انتخابات همانند دوره های قبل و برای دولت های استکباری ثابت کرد که مردم ولایتی و مسلمان ایران همانند بهمن پنجاه و هفت هستند و در دفاع از ارزشهای اسلامی و آرمانهای امام راحل(ره)لحظه ای کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه موقت عقدا،خطلاب به نمایندگان منتخب که به مجلس راه یافته اند گفت شما برگزیده مردم هستید و باید محض رضای خداوند برای این مردم قدشناس زحمت بکشید و از اختلافات سلیقه ای و شخضی دست بردارید و اگر خدای ناکرده به آرای مردم پشت کنید در همین دنیا و نیز آخرت مسئول و مدیون آنها خواهدی بود.

وی اظهار داشت،با توجه به فرا رسیدن هفته درختکاری از تمام مردم خواست در نگهداری و مراقبت از درخت هایی که کاشته می شود تلاش نمایند تا محیط زیست سالمی داشته باشیم.

گرامیداشت روز بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی ،توصیه به جوانان در مورد اهمیت دادن به نمازجمعه و جماعت،و نیز روز راهیان نور از دیگر مواردی بود که حجة الاسلام غفاری پیرامون آنها صحبت کرد.

ارسال نظرات