خبرهای داغ:
از هفته بيست و دوم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 تراكتورسازي تبريز در ورزشگاه آزادي تهران ميهمان پرسپوليس اين كلانشهر بود كه در پايان به تساوي 1 بر 1 رسيدند.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۰۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، تراكتورسازي تبريز به دنبال دو برد ارزشمند خود در ليگ قهرمانان آسيا، آمده بود تا با برد برابر پرسپوليس، روند خوب هفته هاي اخير خود را ادامه دهد.

پرسپوليس تهران هم براي رسيدن به تيم هاي بالايي جدول، نياز مبرمي به سه امتياز اين بازي داشت.

دقيقه 13 داخل محوطه جريمه تراكتورسازي، رامين رضائيان با پاس فرشاد احمدزاده صاحب موقعيت گلزني شد كه با گلزني اين بازيكن، تيم ميزبان خيلي زود از حريف تبريزي خود 1 بر صفر پيش افتاد.

دقيقه 15 بازيكنان پرسپوليس داخل محوطه جريمه فرصت ديگري براي تهديد دروازه محمدرضا اخباري(دروازه بان تراكتورسازي) داشتند كه اين توپ با واكنش مناسب دروازه بان به كرنر رفت.

دقيقه 40 روي ضربه كاشته بازيكنان تراكتورسازي، سوشا مكاني(دروازه بان پرسپوليس) مجبور به واكنش شد و در ادامه اين محمد ايران پوريان بود كه با گلزني در اين ديدار، كار را به تساوي كشاند.

نيمه نخست با تساوي 1 بر 1 دو تيم به پايان رسيد.

نيمه دوم نيز از سوي دو تيم هجومي آغاز شد.

دقيقه 60 ضربه سر مهدي طارمي روي سانتر عاليشاه، نزديك بود به گل دوم پرسپوليس تبديل شود كه با واكنش مناسب اخباري، اين توپ راهي به دروازه باز نكرد.

دقيقه 90 بختيار رحماني در موقعيتي تك به تك با دروازه بان حريف قرار گرفت كه ضربه چيپ اين بازيكن با واكنش مكاني دفع شد و در ادامه ايوب كلانتري بود كه نتوانست دروازه خالي را باز كرده و توپ در آستانه ورود به دروازه با دفع رضائيان به كرنر رفت.

در نهايت اين بازي با نتيجه 1 بر 1 به پايان رسيد تا اين نتيجه بيشتر به نفع تيم هاي صدر جدولي باشد.

تراكتورسازي تبريز با كسب يك امتياز اين بازي، 32 امتيازي شده و با يك پله صعود در رده ششم جاي گرفت.

پرسپوليس تهران نيز با 36 امتياز، در رده چهارم قرار گرفت.

ارسال نظرات