همزمان با ایام فاطمیه؛

10 شهید گمنام میهمان دانشگاه های فارس می شوند

همزمان با ایام فاطمیه، پیکر مطهر 10 شهید گمنام در دانشگاه های استان فارس تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۱۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در جلسه هماهنگی مراسم تشییع شهدای گمنام در استان فارس اظهار داشت: پس از تلاش‌های بسیار و با عنایت شهدا، دانشگاه های استان فارس دوباره میزبان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیکر  مطهر 10 شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه های علوم قرآنی شیراز، فرهنگیان شهید باهنر پردیس خواهران شیراز، آزاد اسلامی لامرد، آزاد اسلامی کازرون و  علوم پزشکی جهرم تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در مورد زمان تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در دانشگاه های این استان گفت: سه‌شنبه 18 اسفندماه جاری مراسم تشییع و خاکسپاری  10 شهید گمنام دفاع مقدس با حضور با شکوه دانشجویان و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرهای شیراز، جهرم، کازرون و لامرد برگزار می شود.

قزل سفلی با دعوت از عموم مردم و دانشجویان برای شرکت در مراسم تشییع شهدای گمنام گفت: دانشگاهیان استان فارس در سال‌های گذشته در استقبال از شهدای گمنام حضور باشکوهی داشته‌اند و امید است این بار نیز با حضور پرشکوه و حماسی خود برگ زرینی از ولایت‌مداری خود را به اثبات ‌رسانند.

براساس این گزارش، این شهدا در عملیات های خیبر و بدر و مناطق عملیاتی جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده اند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار