مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی اعلام کرد:
مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی اعلام کرد: دوران نگاه حداقلی و گذراندن اوقات فراغت در اردوهای جهادی تمام شده است
کد خبر: ۸۶۴۷۱۱۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ صادق مفرد، مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی اعلام کرد: در نوروز امسال،  28 استان کشور  شاهد حضور دانشجویان جهادگر  در مناطق روستایی و کم برخودار هستند. اعزام گروه ها از بیستم اسفند ماه آغاز و تا بیستم فرودین ماه در غالب اردوهای 12 روزه، 7 روزه، 3 روزه و حتی اردوهای 1 روزه ادامه دارد.

از میان استان ها بیشترین اعزام ها توسط استان های تهران، کرمان، خراسان رضوی، خوزستان و سیستان و بلوچستان بوده  که هر استان بیش از 700 دانشجو را در غالب اردوهای جهادی اعزام می کند.

مسئول سازندگی دانشجویی با اشاره به مقصد اردوهای جهادی اعلام کرد عمده گروه ها در استان خود فعالیت می کنند اما در این میان به سه استان خوزستان، لرستان و سیستان و بلوچستان توجه بیشتری شده و این استان ها میزبان گروه هایی از دیگر استان ها نیز می باشند.

وی با اشاره به  اهمیت توجه به مشکلات مناطق جنگ دیده اعلام داشت، چندین سال است که اردوهای راهیان نور در این مناطق برگزار می شود اما متاسفانه خدمات مطلوبی از سوی عموم مردم و زائرین محترم به این مناطق ارائه نشده،  لذا از سال گذشته توجه قرارگاه ها و گروه های جهادی به استان خوزستان جلب شده و بناست به همت جهادگران عزیز این مناطق تا چندسال آینده رشد قابل توجهی داشته باشند.

صادق مفرد در ادامه اشاره کرد، دوران نگاه حداقلی به حرکت جهادی و گذراندن اوقات فراغت در اردوهای جهادی تمام شده و الان محور فعالیت گروه های جهادی توجه ویژه به رفع مشکلات مناطق محروم در همه ابعداد فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، سازندگی و.. است و طبعا در کنار این موضوع،  اتفاقاتی چون پرکردن اوقات فراغت و تربیت نیرو جهادی محقق می گردد.

وی در پایان اشاره داشت، گروه های اعزامی همگی خودجوش و برآمده از دل مردم بوده و تنها توسط سازمان ها و قرارگاه های پشتیبان حرکت های جهادی ساماندهی شده و نظم پیدا می کنند

انتهای پیام/
ارسال نظرات