مسئول اردوی راهیان نور برادران بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز:

اردوی راهیان نور دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد + تصاویر

مسئول اردوی راهیان نور برادران بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از دانشجویان در مناطق عملیاتی جنوب برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۱۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ فرشاد عباسی مسئول اردوی راهیان نور برادران بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو  با خبرنگار... اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
عباسی افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس به ما آموختند که می شود در سخت ترین برهه ها و تحریم ها و هجمه ی بیش از ۴۰ کشور با کمترین تجهیزات بیشترین مقاومت را داشت و پیروز شد، امروز نیز میتوان با کمک خداوند و همت جوانان این مرز و بوم که کمی از جوانان رزمنده ندارند، می توان حماسه آفرید و به قلل رفیع انسانیت نائل آمد.
وی افزود: اردوی راهیان نور برادران دانشگاه شهید چمران اهواز به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اسفندماه برگزار شد.
مسئول اردوی راهیان نور برادران بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز خاطر نشان کرد: این اردوی فرهنگی زیارتی با شرکت حدود ۳۰۰نفر از برادران دانشجوی دانشگاه در مناطق عملیاتی دهلاویه، فکه،هویزه، طلائیه و شلمچه برگزار شد.
وی اظهار داشت: در طی این اردو، برنامه های معنوی و فرهنگی متنوعی از جمله روایتگری، مراسم سخنرانی، مداحی و... برگزار شد.
مسئول اردوی راهیان نور برادران بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تشکر از همکاری های مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز در اجرای هر چه بهتر این اردوهای فرهنگی گفت: اردوی راهیان نور خواهران دانشجوی این دانشگاه نیز ۲۰ و ۲۱ اسفند برگزار می شود.
IMG_7396-(Large).JPGIMG_7543-(Large).JPGIMG_7574-(Large).JPGIMG_7674-(Large).JPGIMG_7757-(Large).JPGIMG_7982-(Large).JPGIMG_8154-(Large).JPG
انتهای پیام/

ارسال نظرات