خبرهای داغ:

مادر شهید سیدمهدی جولازاده حسینی آسمانی شد

مادر شهید والا مقام سیدمهدی جولازاده حسینی از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر مقاوم دزفول آسمانی شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۳۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،مادر شهید والا مقام سیدمهدی جولازاده حسینی از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر مقاوم دزفول آسمانی شد.

این مادر شهید روز گذشته و به علت کهولت سن و پس از سال‌ها رنج دوری فرزند در سن 80 سالگی به دیار باقی شتافته است.

پیکر پاک بی‌بی فاطمه صفویان مادر شهید والا مقام سیدمهدی جولازاده حسینی عصر امروز از درب حسنیه عباسیه دزفول به سمت گلزار شهدای دزفول و با حضور گسترده مردم و خانواده دفاع مقدس دزفول تشییع و به خاک سپرده می‌شود و مراسم یاد بود این مادر شهید، امشب در مسجد متبرک روبند (ع) دزفول برگزار خواهد شد.

شهید سید مهدی جولازارده در تاریخ اول اسفندماه سال 1341 و در خانواده‌ای و مومن از شهر مقاوم دزفول دیده به جهان گشود و از سن پنج سالگی آموزش قرآن و شرکت در برنامه‌های فرهنگی این شهرستان را آغاز کرد.

با آغاز لشکر کشی بعثیان وی از طریق بسیج از مسجد محمد باقر(ع) دزفول برای دفاع از خاک و میهن و ناموس کشور خود به جبهه‌های نبرد عازم شد و در برابر دشمن ایستاد و از کشور خود محافظت کرد.

این شهید والا مقام سرانجام و در تاریخ 21 بهمن 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در فکه به آرزوی خود رسید و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر پاک و مطهر سید مهدی جولازاده بعد از 10 سال غربت و در تاریخ 18 مرداد 1371 به آغوش خانواده چشم انتظار خود بازگشت.

مادر شهید سید مهدی جولازاده پیش از فوت و در باره فرزند شهیدش می‌گفت: سید مهدی به حجاب و نماز اول وقت تاکید فراوان داشت و هر وقت از جبهه به خانه می‌آمد جز توصیه به نماز اول وقت و راه امامان و پیامبران و خواندن زیارت عاشورا هیچ چیز دیگر از من و خواهران و برادرانش نمی‌خواست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار