خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: اصفهان از جمله كلانشهرهايي است كه داراي مديريت شهري قابل قبول با جايگاهی فاخر است.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۵۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه مراسم روز درختکاری در اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان در عرصه دفاع مقدس به عنوان يك پيشگام و پيشرو درخشيده و در عرصه اقتصاد ملي نیز به عنوان استاني صنعتي و نماد هنر ايراني همواره جزو مفاخر ارزشمند ايران اسلامي بوده است.

وي با بيان اينكه استان اصفهان نماد وحدت ملي و انسجام اسلامي است، تصريح كرد: اميدوارم اين استان در مديريت شهري و خلق فضاي سبز و كاشت درختان هميشه پيشگام و پيش‌رو باشد، كاشت 230 هزار نهال در اندازه و قامت بلند 230 هزار شهيد عالي مقام انقلاب و دفاع مقدس راهي را فراروي همه مردان و مديران شهري ايران مي‌گشايد تا به محيط‌زيست اهتمام ويژه‌اي داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حركت ارزشمندي هم كه تحت عنوان نذر درخت كه در اين شهر بنيان نهاده شده پيام ارزشمندي دارد كه زنان و مردان اصفهاني مي‌توانند نذر کرده و در صورت برآمدن حاجت به كاري زيبا و نيكو مورد رضاي خداوند اقدام كنند كه آن كار كاشت نهالي در دل خاك براي زيبا شدن محيط زيست و سلامت شهروندان اصفهاني است.

وي در ادامه با اشاره به اینکه مديريت شهري در قانون اساسي ایران جايگاه فاخري دارد، افزود: طبق قانوني اساسي شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها با انتخاب و اراده مردم شكل مي‌گيرند كه مديران شايسته شهري، شهرداران را انتخاب و بر كار آنان نظارت مي‌كنند.

ابوترابي‌فرد تصریح کرد: اصفهان از جمله كلانشهرهايي است كه داراي مديريت شهري قابل قبول با جايگاهی فاخر است.

وی گفت: شوراي اسلامي شهر اصفهان با تكيه بر ارزش‌هاي اسلامي از موقعيت فاخري برخوردار است و شهرداری كه برای این شهر انتخاب شده‌ در خلق يك شهر نمونه قدم‌هاي بلندي برداشته‌ است.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: حرکت شهردار و اعضای شوراي شهر اصفهان در كاشت 230 هزار نهال به یاد شهدای انقلاب اسلامی، بسیار سازنده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها