خبرهای داغ:
مهدی مقری
باحضور 50 نفر از طلاب و روحانیون بسیجی شاهرود برگزار شد
برنامه تیراندازی با اسلحه ژ3 بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با حضور بیش از 50 نفر از طلاب و روحانیون از جمله ائمه جمعه شاهرود و رودیان در میدان تیر تیپ 158 شهید کشاورزیان ارتش جمهوری اسلامی در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۶۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶

به گزارش روابط عمومی بسیج طلاب استان سمنان، برنامه تیراندازی با اسلحه ژ3 بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با حضور بیش از 50 نفر از طلاب و روحانیون از جمله ائمه جمعه شاهرود و رودیان در میدان تیر تیپ 158 شهید کشاورزیان ارتش جمهوری اسلامی در شاهرود برگزار شد.

در این برنامه در ابتدا طلاب و روحانیون شرکت کننده با نحوه تیراندازی با اسلحه ژ3 در دو حالت درازکش و نشسته آشنا شدند و در ادامه شرکت کنندگان در فاصله 50 متر اقدام به تیراندازی در دو حالت درازکش و نشسته نمودند.

در حاشیه این برنامه محمدعلی سعدی مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اهداف این برنامه اظهار کرد: با توجه به درخواست و استقبال طلاب و روحانیون از این برنامه و در جهت حفظ و انسجام بسیجیان و مرور تاکتیک ها و تمرین تکنیک ها و اصول تیراندازی و ایجاد نشاط و شادابی بسیج بسیجیان این برنامه اجرا شد.
ارسال نظرات