مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار در گفتگو با "بسیج":

اهداء14 سری جهزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رشتخوار

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار از اهداء چهارده سری جهزیه و سیزده کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در سالروز تاسیس این نهاد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۴۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
حسن تجرد فریمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: چهارده سری جهزیه و سیزده کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان، به مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون ریال یه مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد اهداء شد.

وی در ادامه یاداور شد: به منظور حل مشکل ازدواج جوانان و تسهیل این امر مقدس تعداد چهارده سری جهزیه و سیزده کمک هزینه خرید جهیزیه تحت حمایت در این شهرستان از طرف موسسه خیریه حضرت رقیه(س) به زوجین جوان این شهرستان اهداء شد.

حسن تجرد فریمانی افزود: در این راستا ۵۵ میلیون ریال به ازاء هر نوعروس هزینه شده است که این مبلغ از طریق موسسه خیریه حضرت رقیه(س) تامین شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان رشتخوار با اشاره به خدمات رسانی های صورت گرفته به نیازمندان توسط این نهاد تصریح کرد: تمام تلاش کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)، خدمت بی منت به همه مددجویان این نهاد به دور از گرایشات و جریانات سیاسی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نهاد در راستای فراهم سازی شرایط ازدواج آسان برای فرزندان مددجویان تحت حمایت در مناسبتهای مختلف اقدام به پرداخت کمک هزینه جهیزیه و ازدواج برای افراد دارای شرایط ازدواج می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها