مدير آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار خبر داد

کتابت قرآن کریم توسط سوادآموزان دوره انتقال روستای عباس آباد رشتخوار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار گفت: کتابت قرآن کریم تحت عنوان کتابت آيات نور با حضور سوادآموزان دوره انتقال کتابت در روستای عباس آباد رشتخوار انجام شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۴۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
 محمد قاسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اجرای طرح کتابت در روستای عباس آباد این شهرستان اظهار داشت: بر اساس شيوه‌نامه ارسالي معاونت سوادآموزي اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوي، نگارش قرآن کريم تحت عنوان کتابت آيات نور، توسط سوادآموزان دوره انتقال در محل مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستاي عباس آباد فراميشان شهرستان رشتخوار کتابت شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار هدف از کتابت آيات قران توسط سواد آموزان این شهرستان را انس بيشتر سوادآموزان با قرآن کريم بیان کرد و یاداور شد: کتابت آيات نور توسط سواد آموزان علاوه بر تقویت روحیه معنوي در افراد، باعث تقويت مشارکت در انجام کار گروهي و تثبيت و تحکيم مهارت‌هاي خواندن و نوشتن در سوادآموزان مي‌شود.

وی در پایان از حضور نمایندگان سواد آموز این شهرستان در دوره کتابت استانی خبر داد، و تصریح کرد: در اين طرح تعداد، دو سواد آموز و دو آموزشگر به نمايندگي از کليه سوادآموزان دوره انتقال شهرستان رشتخوار در مشهد حضور يافتند و در طرح کتابت قرآن کريم استانی شرکت خواهند نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار