سلطنت طلبان در پناه دولت؟!!!

حکومت پهلوی در دهه چهل خیلی کارها کرد. اما مگر حکومت برای چیست؟ غیر از این است که باید کار کند؟ حکومت نه تنها باید کارهای خوب بکند بلکه باید این کارهای خوب را، خوب نیز انجام بدهد... کارنامه دهه چهل حکومت ایران حاوی کارهای خوب بود.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۵۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

دوهفته نامه اصلاح طلب « رو ب رو» که بتازگی کارخود را آغاز کرده است، در پنجمین شماره پای عناصر سلطنت‌طلب و پادوهای سرویس های جاسوسی غربی را به مجله‌ی فرهنگی(!) خود باز نموده است.

این نشریه در این شماره  به گفت وگوهایی اختصاصی با "مقصود فراستخواه"، "آیدین آغداشلو" و"جواد مجابی" که هریک سوابق تیره‌ای در رژیم ستم‌شاهی داشته‌اند، پرداخته است.

 گفتنی است «مقصود فراستخواه» دبیر تحریریه روزنامه خرداد به مدیر مسئولی عبدالله نوری در دهه 1370 در یادداشتی می‌نویسد: «حکومت پهلوی در دهه چهل خیلی کارها کرد. اما مگر حکومت برای چیست؟ غیر از این است که باید کار کند؟ حکومت نه تنها باید کارهای خوب بکند بلکه باید این کارهای خوب را، خوب نیز انجام بدهد... کارنامه دهه چهل حکومت ایران حاوی کارهای خوب بود.»

درمورد آیدین آغداشلو نیز قابل ذکراست که او شوهر سابق شهره آغداشلو (هنرپیشه ی دوران پهلوی و فیلم های ضد انقلاب) از نقاشان عصر پهلوی است. وی که در فاصله‌ی سالهای 1352 تا 1357 از جمله عوامل و کارکنان انجمن فرهنگی ایران و آمریکا بوده است. انجمن فرهنگی ایران و آمریکا به پیشنهاد حسین علاء (نخست وزیر رژیم منحوس پهلوی) و توسط اداره کل فرهنگی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) در تهران راه‌اندازی شد. سازمان مرکزی این تشکیلات ماسونی در واشینگتن دی سی بوده و ریاست آن را در سالهای 1352 تا 1357 یکی از جاسوسان شناخته شده‌ی سیا در تهران به نام کاترین کوب بر عهده داشته است. کاترین کوب در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به جرم جاسوسی توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام به اسارت گرفته شد.
او که از عوامل فساد و تباهی در تلویزیون پهلوی با سمت تهیه کنندگی و کارگردانی نیز بوده است. در مصاحبه‌ای که سال گذشته با روزنامه‌ی قانون داشت ، گفته بود :« اوج آن چیزی که می‌خواستم پیش از انقلاب برایم مقدور شد!»
همچنین «آیدین آغداشلو» در گفت‌وگویی پیش از این با یکی از نشریات جریان ضدانقلاب داخلی، آل‌احمد را روشنفکری «اغواگر» و «بی‌انصاف» می‌خواند و می‌گوید که جلال «ملغمه‌ای بود از تضادها و تناقض‌ها، یک سید جوشی بود که ادبیاتش اگر ادبیات نفرت نبود، فراتر از ادبیات خشم هم نمی‌رفت.» 

اما مجابی که معروف به آقای ذوذنقه بوده، از نویسندگان روزنامه اطلاعات در عصر ستمشاهی است که در رژیم پهلوی قریب دو دهه کارمند دادگستری بود و سپس سمت کارشناس فرهنگی وزارت فرهنگ و هنر پهلوی را به عهده گرفت.
شایان ذکر است جواد مجابی پس از انقلاب مدتی سردبیر مجله «دنیای سخن» بود. او تألیف کتاب ضد جنگ «شب ملخ» در سال‌های پس از دفاع مقدس را نیز در کارنامه فعالیت‌های خود دارد!

این نکته نیز شایان اشاره است که لوگوی دوهفته نامه" رو ب رو" نیز توسط فرزند یکی از رئوس فتنه و از عوامل میدانی کودتای آمریکایی- صهیونیستی 88 طراحی شده است.

حضور عناصر نشان دار ضدانقلاب و سلطنت‌طلب در نشریاتی که در لوای وزارت ارشاد مشغول به فعالیت می‌باشند، زنگ خطری بسیار جدی است،چرا که نشان از خواب عمیق ناظران و دیده بانان فرهنگی دولت در قبال این نفوذ همه جانبه‌ی فرهنگی است!


ارسال نظرات