مشهد- سفیر جمهوری لهستان در ایران با ابراز امیدواری از گسترش روابط بین شرکت های بازرگانی استان خراسان و کشور لهستان گفت: تعاملات لهستان به سطح استان های ایران رسیده است.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۷۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، «یولیوش گولیو» شامگاه یکشنبه در دومین همایش مشترک اقتصادی تجاری استان خراسان رضوی –جمهوری اسلامی ایران با جمهوری لهستان در محل استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: رسیدن مذاکرات بین دو کشور لهستان و ایران از سطح مرکزی و کشوری به سطح استانی نکته بسیار مهمی است و آنچه مهم است ارتباط با اشخاص خاص است و این ارتباط تنها به دولت ها ختم نمی شود.

سفیر جمهوری لهستان در ایران با ابراز امیدواری از گسترش روابط بین شرکت های بازرگانی استان خراسان و کشور لهستان گفت: امیدواریم این دیدار شروع مسیری طولانی در جهت رضایت هر دو طرف باشد.

ایران وارد دور جدید روابط با لهستان شده است

در ادامه این نشست رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور اظهار کرد: دور جدید روابط ایران و لهستان از سال ۲۰۱۳ آغاز شد و در این مدت ۱۳ هیئت ایرانی به لهستان اعزام شده و هشت هیئت لهستانی وارد ایران شده اند.

غلامعباس ارباب خالص با اشاره به همکاری های فرهنگی، اقتصادی و پزشکی ایران و لهستان، بیان کرد: امیدواریم این دیدار فعالیت های اقتصادی هر دو کشور را وارد مراحل جدیدی کند.

ارسال نظرات