رئیس کانون مداحان استان سمنان:

30 مداح در شاهرود آموزش تخصصی دیدند

رئیس کانون مداحان استان سمنان، با بیان اینکه مداحان باید دوره های تخصصی مداحی را سپری کنند، گفت: در این راستا 30 مداح در شهرستان شاهرود آموزش تخصصی دیدند.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۹۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اسماعیل عربیارمحمدی در کارگاه آموزش تخصصی مداحی و آداب مجلس داری ویزه مداحان شهرستان شاهرود به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، با بیان اینکه کانون مداحان استان در طول سال کارگاه های آموزشی متعددی را به منظور ارتقاء سطح کیفی، علمی و بنیه فرهنگی مداحان برگزار می کند، ابراز داشت: محتوای این کارگاه های آموزشی شامل آگاهی نسبت به اصول و فنون مداحی، تکنیک ها و سبک های مختلف، آداب مجلس داری و مدیریت منبر، شناخت اسناد و کتاب های معتبر برای روضه و مداحی و در نهایت آسیب شناسی مجالس است.

وی افزود: کانون مداحان استان سمنان همچنین دوره های آموزشی ویژه بانوان با تدریس اساتید خواهر مانند زهرا بابایی مدرس مطرح مداحی در سطح کشور را در شاهرود برگزار می کند همچنین مهدی جلالی و قاسم رضایی دیگر مدرسان دوره آموزشی مداحی در رشته های فضای مجازی و مداحی هستند.

رئیس کانون مداحان استان سمنان، با بیان اینکه موسسه ستایشگران معرفت به عنوان تنها مرکز آموزش تخصصی مداحی در شهرستان شاهرود فعالیت دارد، گفت: کانون مداحان استان همچنین دوره های آموزشی ویژه بانوان با تدریس اساتید خواهر مانند زهرا بابایی مدرس مطرح مداحی در سطح کشور را در شاهرود برگزار می کند.

عربیارمحمدی با بیان اینکه ۳۰مداح شاهرودی دوره تخصصی مداحی دیدند، افزود: کسانی که قصد دارند مدح شایسته ای داشته باشند و به عنوان مداح خوب مطرح شوند بهتر است که دوره های تخصصی و پیوسته مداحی را با اساتید اهل فن و زیر نظر مراجع و مراکز رسمی طی کنند همچنین کانون مداحان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، به برپایی دوره های تخصصی از طریق فراخوان گسترده بین علاقه مندان مداحی اهتمام دارد و کلاس ها و دوره های مختلف را برای گروه های سنی مختلف و به صورت مجزا برای خانم ها و آقایان برگزار می کند.

وی در پایان اضافه کرد: بنا به توصیه مقام معظم رهبری مداحی نوعی معلمی است و ما تلاش می کنیم تا با برپایی این دوره ها معلمان و مداحان خوبی به جامعه مذهبی کشور اضافه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار