خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی: دانشجویان بسیجی نباید در مقابل هیاهوی بعضی از جریانات و تفکرات انحرافی که ممکن است در عرصه دانشگاه‌ها ایجاد و یا مد شود خود را ببازند و یا نگران شوند چرا که این تفکرات دوام ندارد.
کد خبر: ۸۶۴۷۳۱۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بیست و هفتمین جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی شب گذشته (۱۶ اسفند) با حضور نماینده مردم نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس، اعضای این شورا و مسئولان سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در این جلسه ضمن تسلیت دهه فاطمیه و ارتحال حضرت آیت‌الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی، اظهار کرد: بسیج دانشجویی به جهت ارتباط با دانشگاه و دانشجویان نقش بسیار مهم و مسئولیت بی‌بدیل دارد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان بسیجی با نقش تاثیرگذار و شجاعت خود می توانند با تفکرات الحادی و انحرافی که در دانشگاه‌ها است مبارزه و جهاد علمی داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، افزود: باید بسیجیان در این مهم پیشرو باشند و در فضای منطقی و عقلانی بحث‌ها را دنبال کنند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه جریان حق پرمحتوا و کم هیاهوی است برخلاف جریان باطل که بی‌محتوا و قیل و قال زیادی دارند اما در واقع توخالی هستند، تصریح کرد: دانشجویان بسیجی نباید در مقابل هیاهوی بعضی از جریانات و تفکرات انحرافی که ممکن است در عرصه دانشگاه‌ها ایجاد و یا مد شود خود را ببازند و یا نگران شوند چرا که این تفکرات دوام ندارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سابقه زیادی از تفکرات الحادی دانشگاه‌ها وجود دارد در ابتدای انقلاب مارکسیسم‌ها در دانشگاه خود را به عنوان تفکر نو معرفی و عرضه می کردند اینقدر هیاهو داشتند که برخی مرعوب آنان می‌شدند اما در نهایت تفکرات انقلابی و اسلامی ماندگار شد و این تفکرات نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا پایان یافت و اکنون دیگر نامی از این مکتب نمانده است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه هیاهو‌ها ممکن است زیاد باشد اما هیچ‌کدام در برابر ارزش‌های اسلام و قرآن محتوایی ندارند، بیان داشت: بسیج دانشجویی در این زمینه می‌تواند بسیار شجاعانه و با اعتماد به نفس بالا ورود پیدا کند و مرعوب هیاهو‌های موقتی نشود.

وی به وجود انحرافات سیاسی در کشور اشاره کرد و گفت: اگر تفکرات جریانات سیاسی در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام ارحل نباشد اصل این جریان‌ها مشکل دارد حتی اگر ژست روشنفکرانه بگیرند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز اگر کسی در برابر غرب و آمریکا گردن کج کنند ممکن است بعضی به او نمره بدهند و بگویند آفرین چقدر جهانی فکر می‌کنی! اما واقعیت این است که اگر تاریخ معاصر را بررسی کنیم تمام کسانی که در برابر آمریکا گردن کج کرده اند کارنامه خوبی برای آنان در تاریخ باقی نمانده است.

حجت الاسلام عبادی بر حفظ روحیه استکبارستیزی در دانشجویان تاکید کرد و ادامه داد: این روحیه عقلانی است و شعار«مرگ بر آمریکا» هرگز نباید بمیرد و از بین رفتنی نیست مگر اینکه ماهیت آمریکا تغییر یابد.

وی به برگزاری انتخابات ۷ اسفند ماه اشاره کرد و گفت: در مجموع در تمام کشور شاهد وحدت رویه جریانات و احزاب مختلف سیاسی اصولگرا بودیم و امیدواریم با مدیریت مرحله دوم انتخابات که در برخی شهرستان‌ها است وزنه خوبی در عرصه اصولگرایی در مجلس داشته باشیم.


منبع: شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها