خبرهای داغ:
بسيجيان پايگاه فاطمه الزهرا(س) دامغان در طرحي ابتكاري سالروز تولد شهدا به ويژه شهداي روحاني را با دعوت از خانواده شهدا جشن مي گيرند.
کد خبر: ۸۶۴۷۳۳۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
ام النساء حاج عيدي،‌فرمانده پايگاه بسيج فاطمه زهرا(س) دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در دامغان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت: بسيجيان حلقه شهدا پايگاه فاطمه الزهرا (س) در يك طرح ابتكاري و خلاقانه اقدام به گراميداشت ياد و خاطره شهدا آن هم در روز تولدشان با حضور خانواده مكرم شهدا كرده اند.

وي با اشاره به اينكه اين طرح چند سالي است كه در اين پايگاه اجرا مي شود،‌ گفت: هدف از اجراي اين طرح تكريم و تعظيم خانواده شهدا و ابراز قدرداني از رشادت هاي آن دلاورمردان روزهاي نبرد سخت با دشمنان تا بن دندان مسلح است.

فرمانده پايگاه بسيج فاطمه زهرا(س) دامغان با اشاره به برگزاري مراسم جشن با حضور بسيجيان و خانواده شهدا در مكان پايگاه خاطرنشان كرد:‌ مادر شهيدي كه جشن تولدش را در پايگاه برگزار مي كنيم به پايگاه دعوت مي شود بدون اينكه اطلاع از برگزاري اين جشن داشته باشد.

حاج عيدي با اشاره به اينكه امروز نيز مراسم جشن تولد شهيد يعقوب اسفندي از شهداي بسيجي را در پايگاه برگزار مي كنيم، عنوان كرد: احساس خوبي از ديدن اشك شوق در چشمان مادران شهدا با ديدن كيك تولد فرزندشان داريم و اين را يك وظيفه مي دانيم كه با گراميداشت ياد شهدا به والدين اين بزرگواران بگوييم ما فداكاري فرزندتان را قدر مي دانيم و با ادامه دادن راهشان دين خود را ادا مي كنيم.

وي با تأكيد بر اينكه بايد رموز موفقيت، خدايي شدن، عزيز شدن و جاودانگي شهدا براي نسل جوان را تبيين كنيم و بي شك اين بازگويي از زبان خانواده شهدا تأثيرات بيشتري دارد، افزود: خانواده شهدا با حضور در پايگاه و مراسم جشن تولد فرزندشان خاطراتي از فرزندشان تعريف مي كنند كه جوانان بسيجي حاضر در اين محفل نوراني و پر از خير و بركت درس هاي فراواني را از اين خاطره گويي فرا مي گيرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها