مردم هنوز معجزه ای از برجام مشاهده نکرده اند؛ دولتمردان برای حل مشکلات و بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش بیشتری کنند.
کد خبر: ۸۶۴۷۳۶۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع معاونین، مدیران و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تقدیر از حضور پرشور آحاد ملت در دو رویداد بزرگ راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند، اظهار کرد: دشمنان به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم بودند؛ اما حضور بابصیرت ملت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفندماه، نقشه های آنها را خنثی کرد.

وی، افزود: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری امت، در خلق حماسه حضور میلیونی نقش مهمی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اینکه مشارکت 75درصدی مردم استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات از افتخارات این منطقه محسوب می شود گفت: میانگین کشوری حضور در انتخابات 62درصد بود که مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری بالاتر از این نصاب در پای صندوق های رأی حاضر شدند.

وی، با اشاره به اینکه، حضور ملت در پای صندوق های رأی، لبیک به ندای رهبری و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: همه ما دشمن مشترک داریم و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی در صدد ضربه زدن به انقلاب و ملت بزرگ ایران بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هرچند مردم ما معجزه ای از برجام هنوز مشاهده نکرده اند و هر روز شاهد تحریم های جدیدتری از سوی آمریکا و دولت های غربی مانند تحریم شرکت هواپیمایی ماهان و ... هستیم، اما باید قدردان حضور مردم در صحنه باشیم و دولتمردان برای حل مشکلات و بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش بیشتری کنند در عمل از آنها تقدیر نمایند.

ارسال نظرات