با گذشت چند سال از تقاضای مردمی مبنی بر ایجاد یادمان شهیدان رضایی از محور های مواصلاتی سوادکوه و ساری به دودانگه اما این شهیدان همچنان مهجور باقی مانده و نیازمند همت بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران است.
کد خبر: ۸۶۴۷۳۷۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
 خبرگزاری بسیج مازندران،  روستاهای دودانگه با تقدیم شهدای گرانقدر اسلامی  در انقلاب و دفاع مقدس  در کنار  بقیه شهدای روستا دارای چندین خانواده دو شهید نیز می باشد اما تنها روستایی که 3 شهید تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرد و آنهم هر سه شهید از یک خانواده  تقدیم شدند در منطقه دودانگه ساری بود.
 اینکه عنوان می شود این سه شهید خانواده  از یک روستا بودند به سبب این است که براساس تدابیر دولت باصطلاح سازندگی، این روستا تبدیل به جنگل و منابع طبیعی شده است و جز  مسجدی که وقف بوده مابقی منازل ساده دلان شهید پرور  به خرابه تبدیل شد.
 علی ای حال جدای از اهداف  خوب و یا بد ادوار گذشته  مردم منطقه  خود را مرهون شهدای انقلاب اسلامی می دانند و به  آن افتخار می ورزند.
 به همین دلیل عاشقانه بر داشتن چنین شهدا و خانوادهایی عشق ورزیده و برای ماندگاری  خاطرات شهدا خواهان نصب المان و یاد مان شهدا در همه روستاهای شهید پرور می باشند که در راس ان  ایجاد یادمان شهیدان رضایی در ورودی دو گانه این بخش را خواستارند و براین باورند این یادمانها عامل مهم و موثری در حفظ ویژگی اسلامی منطقه برای گردشگران و اهالی خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها