خبرهای داغ:
بیانی دیگر در مورد رسالت روحانیت در عصر حاضر

آیت الله فرحانی : اولویت امروز مطالعه و توجه به فرآیند ادوار فعالیت روحانیت پس از غیبت

معاون آموزشی حوزه های علمیه کشور و استاد شجره طیبه صالحین بسیج طلاب و روحانیون به عنوان استاد و مدرس درس و سرفصل سنی تکفیری و شیعه انگلیسی بیاناتی داشتند که خلاصه آن در متن زیر می آید ؛
کد خبر: ۸۶۴۷۴۰۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

موضوع: سنی تکفیری و شیعه انگلیسی

معاون آموزشی حوزه های علمیه کشور و استاد شجره طیبه صالحین بسیج طلاب و روحانیون به عنوان استاد و مدرس درس و سرفصل سنی تکفیری و شیعه انگلیسی.

با تاکید بر اهتمام طلاب عزیز در عمق بخش معرفتی و دینی و تربیت بسیجیان در تراز انقلاب گفتند: آنچه که امروز اولویت دارد و اهمیت حضور روحانیت در عرصه اجتماعی و سیاسی را مضاعف می کند. مطالعه و توجه به فرآیند دوران روحانیت پس از غیبت امام عصر( عج ) می باشد. روحانیت سه مرحله را پس از غیبت امام عصر( عج ) گزرانده است. سه دوره محدثین، مجتهدین و در آخر دوره مدیریت فقهی. علما و روحانیون در هر مقطع ای بر اساس ضرورت حفظ اسلام و دین و باور های مردم نقش آفرینی می نمود. امروز دوره مدیریت فقهی علما است. در دوره ولایت و مدیریت فقهی، ارتقا بصیرت و تربیت سیاسی، فرهنگی جامعه از مهمات رسالت روحانیت است.

طلاب جوان بسیجی، سربازان و افسران جنگ نرم در مقطع مدیریت فقهی علما و ولایت امر هستند بسیج طلاب ضمن تربیت طلاب در تراز انقلاب باید مسئولیت عمیق بخش دینی، معرفتی و سیاسی جامعه انقلاب مشخصا بسیج را عهده دار است. مسئولیت تامین سرگروه های صالحین محلات و اقشار بسیج بر همین اساس به عهده روحانیت و حوزه های علمیه و بسیج طلاب طراحی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار