توسط بیمارستان شهید دکتر قاضی سنندج انجام شد؛
رئیس سابق بیمارستان شهید دکتر قاضی سنندج گفت: از سال 92 تاکنون 8 بیمارستان صحرایی توسط این بیمارستان در استان کردستان برپا شده است.
کد خبر: ۸۶۴۷۴۱۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار دکتر سیدهاشم حسینی رئیس سابق بیمارستان شهید دکتر قاضی سنندج در مراسم تودیع خود اظهار داشت: طی 34 ماه گذشته تاکنون در سمت خود سعی شده اقدامات روبه جلو در تمام حوزه های افزایش عملکرد،برپایی بیمرستان های صحرایی، ارتقاء کیفیت، ابتکارات، خلاقیت و نوآوری و اقدامات فرهنگی دنبال شود که به حمدالله این امر محقق شده است.

وی در ادامه گفت:در سال 92 یک بیمارستان صحرایی در منطقه قشلاق پل شهرستان سقز، در سال 93 چهار بیمارستان صحرایی در روستاهای جعفر آباد بیجار، حسن خان قروه، شویشه سنندج و جانوره مریوان برپا شده است.

وی افزود: همچنین در سال جاری(سال 94) یک بیمارستان خارج استانی در بخش لادیز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان برپا شد، و همچنین نسل جدید بیمارستان های صحرایی با عنوان "غربالگرمحور" در سه منطقه؛ رزاب سروآباد، روستای گشکی شهرستان کامیاران وروستای آرمرده شهرستان بانهبرپا شد.

رئیس سابق بیمارستان شهید دکتر قاضی سنندج در ادامه به استقرار چادر امداد پزشکی در محل بیمارستان های صحرایی غربالگر محور برپاشده تاکنون پرداخت و گفت: این جزو ابتکارات، خلاقیت و نوآوری بیمارستان شهید دکتر قاضی سنندج است که شناسایی بیماران در مراحل اولیه، شناسایی بیماران صعب العلاج و ارجاع آن به چرخه درمان و پیگیری درمان تا حصول نتیجه از فواید و نتایج برپایی این چادر امداد پزشکی در کنار بیمارستان های صحرایی غربالگر محور است.

ارسال نظرات