خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی:

آیت الله واعظ طبسی در دفاع مقدس ، رزمندگان را تنها نگذاشت

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: مرحوم آیت الله واعظ طبسی در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل و در کنار رزمندگان دلاور به آنها روحیه مضاعفی می داد.
کد خبر: ۸۶۴۷۴۳۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام علی معبودی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، در جمع طلاب قزوین به نقش برجسته مرحوم آیت الله واعظ طبسی (ره)اشاره کرد و گفت: ایشان همیشه و در تمام عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی چه قبل و چه بعد از انقلاب، نقش اثر گذاری داشتند.

وی به حضوراین عالم مجاهد در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله واعظ طبسی در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های حق علیه باطل و در کنار رزمندگان دلاور به آنها روحیه مضاعفی می داد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: این عالم برجسته شخصیتی مهذب، بصیر و ولایی بود و حضور رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و اقامه نماز بر پیکر پاک آیت الله واعظ طبسی نشان دهنده آن است که ایشان نزد رهبری از جایگاه بالا و ممتازی برخوردار بود.

وی به مدیریت ممتاز و برجسته آیت الله طبسی در تولیت آستان مقدس رضوی اشاره کرد و بیان داشت: توسعه حرم مطهر رضوی از نظر نرم افزاری و سخت افرازی مرهون تلاش های این عالم خدوم است.

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار