خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج)
حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) گفت:دشمن ما برای دفعات متوالی ثابت کرد که غیر قابل اعتماد است.
کد خبر: ۸۶۴۷۴۶۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

با نزدیک شدن روز های پایانی سال 94 سوال‌های متعددی ذهن مردم را  فرا می گیرد و یکی از مهمترین آنها می تواند این باشد که رهبر معظم انقلاب در مطلع سال با بیان راه کار هاو سرمشق هایی روند و برنامه های سال در پیش رو را مشخص کردند، امروز و در نقطه پایانی سال این سوال مطرح می شود که مهمترین نکته بیانات رهبری که همان شعار سال بوده است چقدر تحقق یافته است؟

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون این موضوع اظهار کرد: مردم سربلند ایران با حضور در راهپیمایی های متعدد طی سال و نهایتا حضور همه جانبه و با شکوه در انتخابات هفتم اسفند نشان دادند که نقش خود را به خوبی درک کرده اند و در عمل به آن اهتمام می ورزند حال آنکه نمی توان همین سخن را متقابلا در مورد مسئولین اجرایی بیان کرد.

وی با اشاره به درس ها عبرت های سال 94 بیان کرد: اگر می خواهیم روند پیشرفتی که انقلاب ایجاد کرده است را ادامه دار کرده باشیم باید به مبانی انقلاب و آرمان های امام راحل پایبند باشیم.

معبودی تبیین کرد: ما قوه ها و توانمندی های زیادی داریم که باید بر همان ها تکیه کنیم و از همان راه طریقه سربلندی خود را کشف کرده به آن ادامه دهیم.

وی افزود: با اتفاقات برجام و پسابرجام و پایبندی ما به تمام بند های این توافق نامه ی جامع بار دیگر برای ما مشخص شد که دولت های استکباری خصوصا آمریکا هرگز قابل اعتماد نیستند.

معبودی توضح داد: آمریکایی ها با بهانه تراشی و به هر شکلی از زیر قول هایی که داده اند شانه خالی می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در پایان خاطر نشان کرد: راه پیشرفت ما اتکا به توانمندی داخلی است و بزرگ ترین ضربه ها زمانی به ما وارد خواهد شد که نسبت به دشمن خود اطمینان نسبی داشته باشیم و یا چشم خود را بر روی خباثت های آنان ببندیم.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها