لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور،

پیروزی شهرداری در اولین بازی فینال / یک برد تا قهرمانی

در رقابت پایانی لیگ دسته اول والیبال عصر دیروز در مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک تیم شهرداری اراک موفق شد با حساب سه بر دو از تیم سازمان عمران شهرداری ساری در بازی اول فینال به پیروزی برسد.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۱۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

پس از صعود تیم والیبال شهرداری اراک به فینال رقابت های لیگ دسته اول و مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بهمراه تیم عمران ساری این دو تیم عصر امروز برای مشخص کردن قهرمان لیگ دسته اول کشور اولین بازی را در اراک برگزار کردند.

با شروع بازی تیم عمران بود که با یک غافلگیری توانست از حریف پیش بیفتد و با حفظ روند بازی خوب خود و در زمانی که بازیکنان شهرداری عملکرد خوبی نداشتند ست های اول و دوم را با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان رساند.

با شروع ست سوم این باز هم ساروی ها بودند که بازی را بهتر شروع کردند ولی هر چه به اواسط این ست نزدیک تر می شدیم شاگردان نقدی خودشان را بیشتر پیدا می کردند و در نهایت موفق شدند این ست را با حساب ۲۵ بر ۲۱ با پیروزی پشت سر بگذارند و کار را به ست های بعد بکشانند.

در ست چهارم هم شهرداری عملکرد بسیار بهتری نسبت به حریف داشت و با حمایت هوادارانش موفق شد با حساب ۲۵ بر ۲۱ پیروز میدان باشد.

در ست پنجم و آخر، حساسیت به اوج خود رسیده بود و دو تیم پابه پای هم برای کسب پیروزی تلاش می کردند ولی این شهرداری اراک بود که باز هم شایستگی های خودش را به رخ حریف کشید و توانست با حساب ۱۵ بر ۱۳ پیروز این ست و دیدار باشد.

نکته قابل تامل در این دیدار اعتراضات شدید نماینده ساری به عملکرد داوری و ناظران مسابقه بود که موجب شد چندین بار در بازی خلل ایجاد شود در پایان بازی هم یکی از بازیکنان عمران در یک حرکت غیر ورزشی و غیرحرفه ای به سمت داور مسابقه حمله ور شد.

شهرداری روز چهارشنبه در ساری به مصاف حریف خود می رود و در صورت پیروزی قهرمان مسابقات لیگ یک خواهد شد و در غیر اینصورت کار به بازی سوم در اراک می کشد

ارسال نظرات