در زاهدان انجام شد:

تجدید میثاق دانشجویان بسیجی خواهر با شهداء دفاع مقدس

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۴۰دانشجو خواهر در قالب ۸ دستگاه اتوبوس از زاهدان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۴۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

سرهنگ پاسدار محمد سنچولی در گفتگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج  افزود : 340دانشجو ظهر امروز پس از تجدید بیعت با آرمانهای شهدا در گلزار شهدای زاهدان و بدرقه مسئولان استانی و شهرستانی جهت تجدید پیمان با آرمانهای شهدا و پاسداری از آرمانها و ارزش های دفاع مقدس از زاهدان به اردوی معنوی راهیان نور اعزام شدند.

 وی افزودبا اشاره به این مطلب که تعداد 8کاروان راهیان نورویژه دانشجویان بسیجی  خواهر دانشگاهها ومراکز آموزش عالی  شهرستان زاهدان بوده که در قالب 8دستگاه اتو بوس به مدت یک هفته به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

 مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه سلمان استان ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس افراد بی ادعا و بی ریایی بودند که در سنگر حق علیه باطل ایستادگی کردند تا انقلاب و ارزش های آن باقی بماند.

 سنچولی تصریح کرد: رزمندگان اسلام با سلاح ایمان به خدا و با خلوص نیت از تمام زندگی خود گذشتند و رفتند تا ما بمانیم.

 وی افزود:امروز که ما مانده ایم، رسالت خطیر و سنگین بر دوش داریم که این رسالت این است که به نحو احسنت در راستای حفظ آرمانهای انقلاب کوشا باشیم.                                                                                            

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه سلمان استان تاکید کرد: اعزام بسیجیان دانشجو به عنوان آینده سازان انقلاب به اردوهای راهیان نور کار فرهنگی بزرگ است که اشاعه گر فرهنگ بسیجی به نسل های آینده خواهد بود.

 سنچولی با اعلام این مطلب که از 12 اسفند تا کنون16 کاروان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده اند، گفت: بیش از 640نفر از خواهران و برادران در قالب 16 کاروان از مناطق جنگی دیدن کرده اند.

ارسال نظرات