مدیرکل بنیادشهید استان سیستان و بلوچستان گفت: پیش کنگره ۳۶هزارشهید در زاهدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۴۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

به گزارش ش خبر نگار خبر گزاری بسیج :عباس پالاش پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که در سالن اجتماعات اداره کل بنیاد شهید زاهدان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول سالهای پیروزی انقلاب اسلامی مردم استان 2 هزار شهید تقدیم انقلاب کردند که امسال با شعار راه شهیدان ادامه دارد.

وی با اشاره به تجلیل ازمقام شامخ 2 هزارشهید استان در سالروز تاسیس بنیاد شهید گفت: درراستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برنامه‌های مختلف درمدارس استان و فضاهای مختلف برگزار می‌شود.

پالاش با اشاره به ضرورت اشنایی نسلهای جوان با فرهنگ ایثار و مقاومت شهدا افزود: در این ایام مراسم پیش کنگره  36 هزار شهید در دبیرستانهای زابل و زاهدان که بیشترین شهید را دادند برگزار می‌شود.

وی برگزاری پنج یادواره شهرستانی درشهرهای زابل، زاهدان، ایرانشهر، سراوان و نیکشهر را از دیگر برنامه های روز شهدا بیان کرد و تصریح کرد: نواختن زنگ ایثار در مدارس، اعزام 80 نفر از والدین معظم شهدا به اردوی یاد عزیزان مناطق جنگی، تاسیس و راه‌اندازی دفترنمایندگی بنیادشهید درشهرستان نیمروز و اجرای برنامه رالی جانبازان در شهر زاهدان و تکریم از مادران شهدا و دیداربا خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید سیستان و بلوچستان است.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت علاوه بر رونمایی از کتاب وصیت‌نامه کامل شهدای استان به تعداد 2 دفتر روز شنبه 22 اسفندماه مراسم گلباران وعطرافشانی تمامی گلزارهای شهدای استان به مناسبت سالروزتاسیس بنیاد شهید انجام می‌شود.

ارسال نظرات