خبرهای داغ:
به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا:
نشست فرهنگی خواهران شاغل در سپاه نینوا با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۶۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در این دیدار سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی اظهار کرد : به برکت انقلاب اسلامی بحران بوجود آمده فلسفه زن بر طرف گردید و چهره ای واقعی از یک زن مسلمان به نمایش گذاشته شد.
وی درادامه خطاب به خواهران پاسدار حاضر در این جلسه گفت : انقلاب اسلامی چهره ای سالم از زن را به نمایش و آن رابه امانت در دست شما قرار داده است و باید ازآن پاسداری کنید واگر زنی می خواهد دیندار و فعال باشد نمی تواند الگویی غیر از انقلاب اسلامی داشته باشد.
سردار صادقی ادامه داد: زن در سپاه شعبه ای است از زن در اسلام و در حوزه پاسداری از انقلاب اسلامی تفاوتی بین زن و مرد نیست بلکه مجاهدت زنان در عرصه جنگ فرهنگی سخت تر نیز می باشد.
فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد : باید ایمان از زنان سپاه به جامعه سر ریز بشود  و تاثیر انقلابی داشته باشد.
 وی در پایان با طرح این سوال که چرا قرآن در مطالعه جامعه زنان رتبه اول را به خود اختصاص داده است گفت: در قرآن حریم زن حفظ شده است و هم به او عزت داده است و این خصویات قرآنی باید در وجود شما (خواهران پاسدار )تبلور پیدا کرده و از بدنه سپاه به بسیج و آحاد جامعه منتقل گردد.
در این جلسه همچنین حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوانکاتی را در رابطه با سبک زندگی اسلامی و ویژگی زنان برتر عنوان کرد.
گفتنی است این دیدار به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها