خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تبریز:
خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: اعتلای جایگاه تبریز با تقویت زیرساخت های گردشگری، سهولت می یابد.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۷۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر، با اشاره به جایگاه امروزین صنعت گردشگری در پیشرفت و توسعه شهرها و کشورها، افزود: با توجه به ظرفیت های بی شمار گردشگری و وجود آثاری بی بدیل در تبریز، متاسفانه نتوانسته ایم آن طور که باید، این شهر را به توریسم داخلی و خارجی معرفی کنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس، باید با حضور در مجامع و نمایشگاه های گردشگری داخلی و بین المللی، این داشته ها را عرضه کنیم؛ چراکه حضور در نمایشگاه های گردشگری، یکی از اصلی ترین اقدامات تبلیغی برای جذب گردشگر است.

این عضو شورای شهر، در توضیح لزوم برپایی چنین نمایشگاه هایی در تبریز هم، اذعان داشت: مقصد گردشگری برای شهروندانی که در کشورهای پیشرفته زندگی می کنند، از طریق همین نمایشگاه ها انتخاب می شود و به عبارتی دقیق تر، می توان گفت که حضور در این مکان ها، برابر است با معرفی یک مقصد گردشگری.

شهین باهر با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018 نیز گفت: تبریز برای حضور هر چه موفق تر در این عرصه، نیاز به تامین زیرساخت های مورد نیاز دارد، با این حال، اگر نتوانیم در تبلیغ و جذب گردشگر موفق باشیم، حتی در صورت تامین زیرساخت ها، با نوعی شکست اقتصادی مواجه خواهیم شد.

وی اظهار امیدواری کرد در فرصت دو ساله ای که تا سال 2018 باقی است، برنامه ریزی های جامعی برای معرفی تبریز به عنوان قطب گردشگری ایران و جهان صورت گیرد.

ارسال نظرات