مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:

تشییع و تدفین 12شهید گمنام در گیلان/سن شهدا 16 تا 25 سال است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان تشییع و تدفین 12شهید گمنام در گیلان همزمان با ایام فاطمیه در گیلان خبر داد و گفت: سن این شهدا 16 تا 25 سال است.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۷۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

رسول جلائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان؛ با بیان اینکه همزمان با روز بزرگداشت شهدا 12 لاله سرخ شهادت در رشت تشییع خواهد شد، اظهار کرد: پیکر مطهر 12 شهید گمنام همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در شهرستان های استان تدفین خواهند شد.

وی با بیان اینکه پیکر پاک شهدای گمنام در انزلی، آستانه اشرفیه، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن تشییع و خاکسپاری خواهند شد تصریح کرد: این شهدا در مناطق عملیاتی مجنون، شلمچه، شرهانی، فاو، فکه، شرق دجله تفحص شده اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه پیکر مطهر این شهدا مربوط به عملیات های کربلای 5، والفجر8، والفجر یک، خیبر، بدر و محرم است گفت: سن این شهدا 16 تا 25 سال است.

جلائی در خصوص محل خاکسپاری شهدا در انزلی یادآور شد: پیکر مطهر یک شهید گمنام در ستاد منطقه چهارم دریایی و دو تن از شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی تدفین خواهند شد.

وی با بیان اینکه پیکر سه تن از این شهدا در شهر ماسال و دو تن دیگر در پارک ساحلی شاندرمن خاکسپاری می شوند افزود:پیکر مطهر دو تن دیگر از این شهدا در رضوانشهر و در پارک کوثر تدفین خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه پیکر مطهر دوتن دیگر از شهدای گمنام در پارک ساحلی آستانه اشرفیه تدفین خواهند شد ادامه داد:مراسم شب وداع با شهدای گمنام همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) در شهرهای مذکور برگزار خواهد شد.

جلائی در پایان با بیان اینکه مراسم تشییع در رشت راس ساعت 9صبح از مقر سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: مسیر تشییع شهدای گمنام در رشت از پل عراق، میدان فرهنگ، میدان امام خمینی (ره) و شهرداری رشت است.

ارسال نظرات