هم اکنون در حین سفر:

دلنوشته دانشجوی اعزامی از اردبیل به جنوب کشور

هان ای شهیدان! هشت سال دفاع مقدس شما به طول زمین و زمان است، چون از مولایتان حسین ابن علی (ع) درس گرفته اید و ما هستیم و رسالت زینبی، که انشاءالله این پرچم را به دست مولایمان مهدی (عج) دهیم و با هم سرود عشق بخوانیم.
کد خبر: ۸۶۴۷۵۸۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن دلنوشته یکی از دانشجویان به شرح ذیل می باشد:

هرساله دعوت نامه ای از شهدا برایم فرستاده می شود، به عنوان روحانی همراهی راهیان نور می شوم.

یادم می آید اولین بار در دوران دانشجویی به بسیج دانشجویی جهت ثبت نام برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور مراجعه کردم، اما مهلت ثبت نام تمام شده بود. در آن روزها با شهید همت تازه آشنا شده بودم، در خلوت خودم به شهید همت گفتم من که تازه با تو آشنا شدم مرا دعوت کن تا بیایم محل شهادت شما و همسنگرانت را از نزدیک ببینم.

وقتی آن شب خوابیدم شهید همت را در خواب دیدم با همان لباس خاکی در محلی به نام طلائیه ایستاده و مرا صدا می زند، صبح که بیدار شدم مسئول بسیج دانشجویی برایم زنگ زد وگفت جا برای یک نفر باز شده است و از همان دوران همه ساله به عشق شهید همت می آیم و با او تجدید میثاق می بندم که هوای ما را داشته باشند.

در واقع خود شهداء هستند که چنین لیاقتی را به ما داده اند تا راهروی آنها باشیم.

هان ای شهیدان! هشت سال دفاع مقدس شما به طول زمین و زمان است، چون از مولایتان حسین ابن علی (ع) درس گرفته اید و ما هستیم و رسالت زینبی، که انشاءالله روزی این پرچم را به دست مولایمان مهدی (عج) دهیم و با هم سرود عشق بخوانیم.

مقام معظم رهبری درباره شهیدان می فرمایند: شهدا ستاره اند، ستاره هایی که می شود با آنها راه را پیدا کرد و همین حالا هم نورافشانی می کنند.

دل نوشته: مهربان مختاری

اعزامی از حوزه ی علمیه الزهرا(س) اردبیل

ارسال نظرات
آخرین اخبار