خبرهای داغ:
رئیس‌جمهور سابق، سپاه پاسداران را یادگار ارزشمند امام راحل (ره) و برآمده از متن مردم و انقلاب عظیم ملت، متعلق به کشور و در خدمت مردم و انقلاب توصیف کرد و گفت جایگاه پاسداران انقلاب رفیع تر از آن است که با سخن یا عمل نادرست افراد یا گروه‌ها مخدوش شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۶۵۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاههای مختلف تهران، گفت: ملت بزرگ و انقلابی ایران با عبور از موانع و پیچ و خم های فراوان و کسب تجربیات ارزنده در طول 37 سال گذشته اینک بالنده تر و مستحکم تر از همیشه گامهای خود را به سوی اهداف متعالی به پیش می برد.
وی که درباره آرمان‌های انقلاب برای دانشجویان سخن می گفت افزود: ملت صلح طلب و نیک اندیش ایران همواره به مواضع شفاف و شجاعانه خود در قبال مسائل منطقه ای و جهانی افتخار می کند و امروز نیز در جهان به عنوان پرچمدار راستین عدالت خواهی و حق طلبی شناخته می شود.
رئیس جمهور سابق از ملت ایران به عنوان یک ملت آبدیده در کوران حوادث مختلف یاد کرد و افزود: مردم ایران با آرمان‌های گران‌سنگ انقلاب که بالاترین و ارزشمندترین آرمانهای اصیل انسانی است پیوندی ناگسستنی برقرار کرده اند و با وجود همه تلاشهای به عمل آمده از سوی شیطان به هیچ قیمتی از تحقق اهداف متعالی خود که متضمن سعادت بشر است کوتاه نخواهند آمد.
احمدی نژاد در توضیح راجع به مطالب یکی از حضار درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد انقلابی را یادگار ارزشمند امام راحل (ره) و برآمده از متن مردم و انقلاب عظیم ملت، متعلق به کشور و در خدمت مردم و انقلاب توصیف کرد و گفت جایگاه پاسداران انقلاب رفیع تر از آن است که با سخن یا عمل نادرست افراد یا گروه‌ها مخدوش شود.
رئیس جمهور سابق تصریح کرد که سپاه پاسداران در عمر با برکت خود منشا خدمات فراوان و کم نظیری به ملت ایران بوده و بویژه در دوران دفاع مقدس با تقدیم دهها هزار شهید، جانباز و آزاده سهم بزرگی را در صیانت از انقلاب ، تمامیت ارضی کشور و استقلال ملت ایران برعهده داشته و در آینده نیز خواهد داشت.
وی به سخنان امام راحل(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود ، اشاره کرد و گفت: پاسداران انقلاب در دل و اندیشه مردم و در متن انقلاب و کشور جای گرفته اند و مانند دیگر فرزندان ملت در نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران پشتیبان نیرومندی برای ملت در خدمت کشور و آرمانهای بلند الهی و انسانی انقلاب خواهند بود.


ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمداسماعیل وندی
۱۸:۱۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
درودبرفرزند برومند ایران زمین احمدی نژاددلاور وزنده باد سپاه پاسداران
پر بیننده ها