با دستور رییس جمهور؛

مجموعه فرآورده های کنجدی برسام اردکان افتتاح شد

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، در جلسه ی توسعه ی ظرفیت های سرمایه گذاری استان یزد از طریق ویدئو کنفرانس، دستور آغاز عملیات اجرایی و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی را در حوزه های زیربنایی، صنعتی، خدماتی و بهداشتی صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۳۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ رییس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، در جلسه ی توسعه ی ظرفیت های سرمایه گذاری استان یزد از طریق ویدئو کنفرانس، دستور آغاز عملیات اجرایی و افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی را در حوزه های زیربنایی، صنعتی، خدماتی و بهداشتی صادر کرد.

کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بافق، کارخانه آگلومراسیون بافق، خط آهن و ایستگاه کارخانه گندله سازی، یک واحد گازی نیروگاه تابان، پست برق 400.230 اشکذر، 480 واحد مسکونی شهرک جوانان یزد، پروژه‌های ریلی و ابنیه وایستگاه‌های اردکان و میبد،کارخانه ی فرآورده‌های کنجد برساماردکان، شیرینی سلامت و 241 پروژه مخابراتی در سطح استان افتتاح و عملیات اجرایی طرحهای توسعه بیمارستان یزد و کانسر یزد، خط دوم راه آهن بافق و زرین شهر و گاز رسانی به بهاباد از جمله این طرح‌ها بودند.

لازم به ذکر است واحد تولیدی فرآورده‌های کنجدی "برسام" با ظرفیت تولید سالانه دوهزار و 300 تن و میزان سرمایه‌گذاری 88 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای 80 نفر در مساحت شش‌هزار و 120 مترمربع در شهرستان اردکان می باشد.

ارسال نظرات