رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل مطرح کرد
با توجه به استعدادهای گردشگری منطقه، شهرستان نیر یکی از بهترین مکان‌ها برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۸۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، عزیزه تراز رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل به همراه رئیس اداره ورزش وجوانان نیر در جریان بازدید از شهرستان نیر از راه اندازی پیست استاندارد موتورسواری و اتومبیلرانی در استان اردبیل خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی که توسط رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور برای راه اندازی پیست استاندارد در سه استان کشور گرفته شده یکی از این استان ها اردبیل است.

وی گفت: رشته ورزشی اتومبیلرانی و موتورسواری به دلیل مهیج بودنش پرطرفدار است و تمرین و مسابقه نیاز به پیست مخصوص و استاندارد دارد و درصورت نبود مکان مناسب احتمال اینکه جوانان در خیابان مانور شتاب و حرکت هایب مارپیچی داشته باشند زیاد هست و نهایتا منجر به تصادف جانی و سلب آسایش عموم خواهد شد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان نیر در حوزه گردشگری شهرستان نیر بیان کرد: با توجه به این استعدادهای گردشگری، شهرستان نیر یکی از بهترین مکان‌ها برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل به شمار می‌رود که برای راه‌اندازی این پیست در شهرستان نیر برنامه‌ریزی می‌شود.

تراز افزود: برای راه اندازی پیست موتور سواری و اتومبیل رانی زمینی به مساحت 25 هکتار نیاز استو اعتبار اولیه برای خرید زمین از منابع دولتی رایزنی شده و هزینه های جانبی آن نیز با مشارکت بخش خصوصی و دولتی تامین خواهد شد.

ارسال نظرات