مسئول اردویی و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود خبر داد‎‎؛
مسئول اردویی و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود از اعزام بیش از 500 نفر از شاهرود در قالب دو کاروان به اردوی راهیان نور عمومی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۷۸۸۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
مسئول اردویی و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام راهیان نور خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: اردوی راهیان نور عمومی و خانوادگی در قالب دو کاروان در تاریخ های 24 اسفندماه و 4 فروردین ماه 95 اعزام می شوند.

عبدالحسین شعبانعلی افزود: ثبت نام در این کاروان ها در مساجد و پایگاه های بسیج و کانون های بسیج اقشار فرهنگیان،پیشکسوتان،ادارات و اصناف و کارگری انجام می شود و علاقمندان می توانند در این محل ها ثبت نام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: این اردوها چهار روزه بوده و شرکت کنندگان در اردو از مناطق و یادمان های استان خوزستان بازدید خواهند کرد.

شعبانعلی با بیان اینکه هزینه هر نفر 100 هزار تومان است گفت: هزینه کودکان خردسال تا سن 4 سال بدون صندلی 30هزار تومان می باشد و حداکثر سن ثبت نام زائرین 65 سال می باشد.

وی با اشاره به علاقمندان برای اعزام با خودروی شخصی بیان کرد: زائرانی که با خودروی شخصی می خواهند مسافرت کنند باید به ازای هر نفر مبلغ 10 هزار تومان به اردوئی ناحیه مراجعه نمایند و فقط سه روز خدمات اسکان و تغذیه به آنها داده می شود.

مسئول اردوئی و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه ثبت نام تا 22 اسفند ادامه دارد بیان کرد: اردوی راهیان نور باید به یک حرکت کاملاً فرهنگی تبدیل شود و باید تلاش شود در این مسیر قدم برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها