با حضور رییس آموزش و پرورش اصلاندوز و جمعی از مسئولان شهر جشنواره جابر بن حیان بصورت نمادین در مدرسه مولوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۹۰۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، عسگر فرجی، رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در حاشیه بازدید از این جشنواره ضمن تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، پرورش روحیه خلاقیت، نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش، پرسشگری و مسئولیت پذیری دانش آموزان را از اهداف طرح جابربن حیان برشمرد و گفت: ایده های دانش آموزان در دوره ابتدایی بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه یکی ازمهمترین ویژگی های طرح جابربن حیان، بروز بودن خلاقیت ها و استعدادها در دانش آموزان است از زحمات کارشناسان و مدیران مدارس در برپایی نمایشگاه ها قدردانی کرد.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز به دقت بیشتر و دقیق هیات داوران در انتخاب نفرات برتر و معرفی آنان به مرحله استانی و همچنین شرکت فعال دانش آموزان در مرحله استانی جشنواره جابربن حیان و تلاش بیشتر در جهت کسب رتبه های برتر در این مرحله تأکید کرد.

نمایشگاه جشنواره جابر بن حیان به منظور تحقق اهداف دانش آموزان دوره ابتدایی در زمینه های علمی، آموزشی ،اهداف اجتماعی، اهداف زیستی، تقویت مهارتهای زندگی، شناسایی و تقویت استعدادهای فردی دانش آموزان در مدرسه مولوی 2 برگزار شد که آثار برتر بعد از بررس و ارزیابی توسط هیئت داوران جهت شرکت در مرحله استانی جشنواره جابر بن حیان انتخاب خواهد شد.

گفتنی است؛صبح امروز چند تن از مسئولان شهر نیز از نزدیک در جریان برگزاری این جشنواره قرار گرفتند
ارسال نظرات