خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین بیان کرد: راهیان نور نقطه عطفی در سال های پس از دفاع مقدس است که می تواند نسل امروز را با ایثارگری های نسل گذشته پیوند بزند.
کد خبر: ۸۶۴۷۹۷۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در جلسه هماهنگی اعزام طلاب به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اظهارداشت: راهیان نور یکی از تاثیرگزارترین برنامه هایی است که در سال های اخیر در کشور مورد استقبال آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان قرار گرفته است.

حجت الاسلام معبودی افزود:  راهیان نور بی تردید نقطه عطفی در سال های پس از دفاع مقدس است که می تواند نسل امروز را با ایثارگری های نسل گذشته پیوند بزند و از این رهگذر، آرمان انقلابی را تداوم بخشد که استقلال این سرزمین را به دنبال خواهد داشت.

مسئول نمایندگی نهاد ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: راهیان نور راهی است که از گوشه و کنار این سرزمین شروع می شود وبه جایی می رسد که قطعه ای از بهشت است واین یادمان های 8 سال دفاع مقدس سرزمین های مقدسی است که زمانی حماسه ای بزرگ در آن روی داده است.

وی به تاثیر گزاری این مناطق و یادمان ها اشاره و بیان داشت: حضور طلاب در اين مناطق می تواند دوران جهاد و شهادت را دوباره زنده نماید، از طرفی حضور علما وروحانیون در این مناطق هم می تواند آن حماسه های بزرگ را به درستی به جامعه ونسل نوجوان وجوان منتقل نمایند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان اظهارکرد: با حضور در این مناطق متوجه می شویم که قدرت ایمان، تقوی و معنویت چه اندازه مهم است و دشمنان نمی توانند در برابر اراده و ایمان ملت ایران ایستادگی نمایند.

وی ضمن تبریک حضور پرشور ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یادآورشد: این حضور به دشمنان این نظام بر آمده از خون شهداء نشان داد که با همه مشکلات و تهدیدات و تحریم ها ملت ایران پشتیبان این نظام ورهبری بوده وخواهند بود.

1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها