در جلسه کمیته تبلیغات و برنامه ریزی سرعین مطرح شد:

توزیع بروشور و نقشه گردشگری مشترک بین مهمانان نوروزی

فرماندار سرعین گفت: بروشور و نقشه گردشگری مشترک از سوی میراث فرهنگی، شهرداری، انجمن آب های معدنی و اصناف برای ارائه به گردشگران چاپ و توزیع شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۹۹۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، کمیته تبلیغات و برنامه ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین دیروز با حضور فرماندار سرعین به عنوان رئیس ستاد و اعضای کمیته برگزار شد و تا در مورد ارائه خدمات مناسب و اطلاع رسانی شایسته به گردشگران گرفته شود.

سایت میراث فرهنگی استان اردبیل نوشت: سید صادق حسینی مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری شهرستان سرعین در این جلسه اعلام کرد که با شرح وظایف کمیته های ستاد خدمات سفر تشریح و تغییر و تحولات لازم متناسب با شرایط منطقه و شهرستان صورت گرفته است.

وی در ادامه از تشکیل کمیته استقبال جهت استقبال از مسافران و گردشگران و کمیته اموزش و تحقیقات در این شهرستان به پیشنهاد اعضای ستاد خبر داد.

عاطف ناصری فرماندار شهرستان سرعین نیز ضمن تاکید بر برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران در تعطیلات ایام نوروز، بر آمادگی حداکثری تمام دستگاه های اجرایی شهرستان جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران تاکید کرد.

و اظهار داشت: بروشور ها و نقشه های گردشگری مشترک از سوی میراث فرهنگی، شهرداری، انجمن آب های گرم و معدنی و اصناف برای ارائه به گردشگران چاپ و توزیع شود.

ارسال نظرات