خبرهای داغ:
راوی هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر با سخنان رهبری از خواب غفلت بلند نشویم با لگد دشمن بیدارخواهیم شد.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۰۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام داوری در یادواره شهدای استان گلستان که در هنرستان شهید نصیری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: انگیزه‎ها در چالش‎های فکری و سیاسی به فراموشی سپرده می‎شود اما آن چه انسان از ذات مقدس الهی  فرا می‎گیرد قابل فراموشی نیست.

وی با بیان اینکه هرچه دشمن با ماهواره و با تهاجم فرهنگی بخواهد مقدسات الهی را از خاطره ما ببرد  نمی‎تواند به نتیجه برسد، ابراز داشت: همه شاخص‎های جنگ نرم دشمن این است که ما امروز شهید دانش‎آموز نداشته باشیم و امروز راهیان نور از رونق بیفتد.

این راوی هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه امروز حضور ما را دشمن در راهیان نور و یادمان‎های چون شلمچه رصد می‎کنند، خاطرنشان کرد: دشمن در کالبد شکافی در این بررسی‎ها به نتیجه می‎رسد که امروز عده‎ای از جوانان و مردم ایران در سفر راهیان نور با شهدا پیمان می‎بندند.

داوری با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال این است که ملت ایران اراده و تصمیم خود را تغییر دهد، گفت: روزهای 20 اسفند ماه ،روز راهیان نور و روز 29 اسفند ماه به عنوان روز شهدا در تقویم کشور مطرح است و این مهم یکی از موضوعاتی است که مورد افتخار ما است.

وی با بیان اینکه با این روزها است که نسل ما را با هشت سال دفاع مقدس پیوند می‎خورد، بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس ما داغ بر دل دشمن گذاشتیم و توانستیم در برابر ادوات نظامی روز دنیا با اراده ایمان دشمن را به زانو در بیاوریم.

این راوی هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس تنها با صدام در نبرد نبودیم، بیان داشت:در هشت سال دفاع مقدس ما با دنیای استکباری جنگیدیم و در حالی که صدام از 36 کشور نظامی مشاوره می‎گرفت ایران توانست ضمن اثبات مظلومیت خود دشمن را شکست دهد.

داوری به حضور حداکثر در انتخابات اشاره کرد و متذکر شد: امروز اگر با سخن رهبر و پیشوای خود از خواب غفلت بلند نشیم باید روزی با لگد دشمن از این خواب بیدار شویم و در تداوم راه شهدای والا مقام این مهم را فراموش نخواهیم کرد و به امر ولی فقیه هدف را گم نمی‎کنیم و در راه نخواهیم ماند.

گفتنی است یادواره شهدای دانش‎آموزی در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها