رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی گفت که در انتخابات امسال به هیچ وجه کندی دسترسی و مسدودسازی اینترنت اعمال نشد و هیچ فشاری هم برای مسدود کردن اینترنت از ناحیه هیچ یک از دستگاه‌ها وجود نداشت.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۱۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار کمال هادیان‌فر در نشست خبری امروز (سه‌شنبه) خود در پاسخ به سئوالی در خصوص وجود برخی اخبار مبنی بر اعمال فشار برای مسدود کردن اینترنت در روز انتخابات هفتم اسفند اظهار کرد: امسال برای نخستین‌ بار کمیسیون عالی امنیت انتخابات به ریاست سرلشگر فیروز‌آبادی در مرکز ملی فضای مجازی تشکیل شد و پلیس و سایر دستگاه‌های مسئول در این کمیسیون حضور داشتند.

رئیس پلیس فتا ادامه داد: در جلسه مذکور اتفاق نظر مطلق وجود داشت که تا زمانی که هیچ ضرورت امنیتی در کشور ایجاد نشده است، محدودیت دسترسی به اینترنت اعمال نشود و خوشبختانه هیچ فشاری از هیچ یک از دستگاه‌ها به این کمیسیون اعمال نشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات امسال به هیچ وجه کندی دسترسی و مسدودسازی اعمال نشد گفت: طبق مصوبه این کمیسیون مقرر شده بود در صورتیکه نیروی انتظامی در هر شهر یا منطقه‌ای اعلام بحران کند، کندی و مسدودسازی شکل گیرد و خوشبختانه در هیچ شهر یا منطقه‌ای این اتفاق رخ نداد.

ارسال نظرات