عضو هيئت مديره انجمن روزنامه نگاران مسلمان گفت: آقاي روحاني مي‎خواهد از شرمندگي آن عنصر فتنه درآيد و جبران کند؛ چراکه قسم اعظم رياست جمهوري او به علت کنار رفتن آقای عارف از دور انتخابات به دليل نامه آن شخص فتنه‎گر به عارف بود.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۳۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
حسن کربلايي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري بسيج در واکنش به قبح شکني رئيس جمهور در تمجيد از يکي از عناصر فتنه 88 تصريح کرد: اظهارات آقاي رئيس جمهور در جمع مردم استان يزد در حقيقت نوعي فرافکني و فرار به جلو است؛ چراکه ايشان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی در جریان مصوبه این شورا برای ممنوع التصویری و ممنوع المصاحبه بودن آن عامل فتنه بوده و کاملا اين مطلب را مي‎داند ولي خود را به تغافل مي‎زند.



وي در چرايي اين قبح شکني رئيس جمهور بيان کرد: آقاي روحاني مي‎خواهد از شرمندگي آن عنصر فتنه درآيد و به نوعي لطف او در انتخابات 92 را جبران کند؛ چراکه قسم اعظم رای رياست جمهوري او به علت کنار رفتن عارف از دور انتخابات به دليل نامه آن شخص فتنه‎گر به عارف بود، وگرنه آقاي روحاني دست یابی به پست رياست جمهوري را در خواب هم نمي‎ديد و اکنون اين فرصت را فراهم ديده و مي‎خواهد طوري لطف آن شخص فتنه‎گر را جبران کند تا بتواند آرام آرام قبح ممنوع التصويري او را بشکند تا افراد ديگر نيز اسم او را ببرند و مطرح شود، وگرنه خود آقاي روحاني مي‎داند که آن فرد معلوم الحال جزء عوامل فتنه بوده است.

عضو هيئت مديره انجمن روزنامه نگاران مسلمان با بيان اينکه در خيانت اين عنصر فتنه هيچ شک و شبهه‎اي وجود ندارد و خيانت به مردم و وطن فروشي شاخصه اصلي اوست گفت: مگر آن آقاي فتنه گر چندبار با جورج سورس پدر انقلاب‎هاي مخملين ديدار نداشت؟ ديدارهاي او براي چه بوده؟ آيا جز اين بوده که مي‎خواست يک زمينه‎اي براي بسترسازي سرنگوني نظام و فروش وطن فراهم کند؟ مگر آن آقاي فتنه‎گر هشت ماه مملکت را به آشوب نکشيد؟ و اراذل و اوباش را به خيابان نکشاند و به دروغ نگفت تقلب شده است؟

معاون سردبير روزنامه رسالت در ادامه عنوان کرد: آقاي روحاني بايد اين سئوالات را جواب دهد. آن عامل فتنه تا اين لحظه از پيشگاه رهبري معظم انقلاب و مردم عذرخواهي نکرده، البته شنيده‎ايم که در جلسات خصوصي گفته است ما اشتباه کرديم ولي رسما بايد بگويد وعذرخواهي کند.

وي افزود: آقاي روحاني خود نيز بايد نسبت به فتنه 88 اظهارنظر کند بايد ببينيم اصلا ايشان فتنه 88 را قبول دارد يا نه؟ يا اينکه او هم مي خواهد چون فتنه گران حقايق و واقعيت‎ها را کتمان ‎کند.

کربلايي يادآور شد: ممنوع التصويري آن عنصر فتنه طبق ماده 298 شوراي عالي امنيت ملي در زمان دبيري آقاي روحاني مصوب شده و در زمان مسئوليت آقاي جليلي نيز اين مصوبه تکرار و تصويب شده است، لذا آقاي روحاني چطور مي‎گويد ما چنين مصوبه‎اي نداريم؟

عضو هيئت مديره انجمن روزنامه نگاران مسلمان در خاتمه با اشاره به واکنش صريح ديروز سخنگوي قوه قضائيه به اظهارات آقاي روحاني خاطر نشان کرد: اين مصوبه قانوني است و بايد اجرا شود و بنده به عنوان يک شهروند از خود شخص رئيس جمهور شکايت دارم چرا که آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور قسم یاد کرده است که مجری قانون باشد ولی هم اینک شاهدیم که ایشان اين مصوبه قانوني را زيرپا مي‎گذارد پس بايد در پيشگاه ملت بزرگ ايران پاسخگو باشد.

وي تاکيد کرد: ناگفته پيداست که بر حسب يک سناريوي از پيش طراحي شده رئيس جمهور پيشقدم شده و مي خواهد سد شکني کند تا زمينه بازگشت اصحاب فتنه به جامعه فراهم شود ولي خوب است ايشان و سايرين بدانند تنها راه بازگشت سران فتنه به دامان ملت و جامعه عذرخواهي رسمي و اظهار ندامت مي باشد.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین محمدی
۱۴:۱۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
خوب برادر گرامی باید روحانی مقداری هم خصوصا درتهران حرفهایی بزند تا منافقان خوششان بیاید تابله از ان طرف هم رای بیاورد
محمد
۲۰:۴۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
ای کلید روحانی تو کدوم قفل خراب گیر کرده در نمیاد.............