فرمانده انتظامي استان زنجان:

ايجاد امنيت و عدالت در جامعه سرلوحه کار ناجا است

پيشگيري از وقوع جرم در بين کارکنان نيروهاي مسلح به لحاظ حفظ امنيت در جامعه بسيار مهم است.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۳۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در جمع كاركنان گفت: تعامل نيروي انتظامي با مردم جهت تأمين عدالت و امنيت در جامعه است.

سردار عليرضا صالحي افزود: مهمترين عامل ضمانت اجرايي، قانون است و صيانت از قانون وظايف ويژه نيروي انتظامي است و ناجا با افرادي كه خارج از چهارچوب قانون عمل نمايند به شدت برخورد مي كند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: نيروي انتظامي هر جا كه با مردم و دستگاه هاي ديگر تعامل بيشتري برقرار كرده نتيجه مطلوبتري در بحث تامين و حفظ امنيت بدست آورده است.

سردار صالحي با تاكيد بر اينكه ماموريت هاي پليس برآمده از مطالبات مردم است و پليس با تجزيه و تحليل مطالبات مردمي نسبت به طرح ريزي برنامه ها و اقدامات سالانه خود تلاش مي كند.بيان داشت: هدف پليس از انجام ماموريت‌ها، همراهي و مشاركت خود مردم در تامين امنيت بوده و به نوعي خود شهروندان سهمشان را توليد امنيت به بهترين وجه ممكن انجام دهند.

اين مقام ارشد انتظامي استان با تاكيد بر ترويج دوستي و مودت در بين همكاران بيان داشت: با ايجاد رابطه دوستي در بين محيط كار بين همكاران و رسيدگي به مشكلات همديگر مي توان با تمركز بيشتري در ايجاد احساس امنيت در بين مردم تلاش كرد.

وي با بيان اينكه رضايتمندي مردم، هدف پليس خدمتگزار است، تاكيد كرد: ‌نتايج حاصله از نظرسنجي‌هاي به عمل آمده از مردم، حاكي از افزايش رضايتمندي مردم از عملكرد پليس است.

اين مقام ارشد انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود صيانت از كاركنان را در تامين سلامت اداري مهم ارزيابي كرد و بيان داشت: صيانت از كاركنان به عنوان سرمايه انساني در چرخه توليد امنيت، مصداق جهاد در راه خدا محسوب مي شود و اين موضوع در نيروي انتظامي كه كاركنان آن ارتباط مستقيم و مستمر با مردم دارند از اهميت ويژه¬اي برخوردار است.

فرمانده انتظامي استان زنجان در بخش ديگري از سخنان خود به دو ماموريت مهم چهارشنبه آخر سال و تعطيلات سال نو در آينده‌اي نزديك اشاره كرد و گفت: ‌طرح نوروزي در نوع خود به واقع يكي از مهم‌ترين ماموريت‌هاي پليس محسوب مي شود.

سردار عليرضا صالحي در پايان، در راستاي تامين نظم و امنيت انتخابات پنجمين دوره مجلس شوراي خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي قدرداني كرد.

ارسال نظرات