سردار نقدی:

عده‌ای می‌خواهند سلطه آمریکا را به کشور بازگردانند

سردار نقدی خطاب به دانش‌آموزان با تاکید بر اینکه مطالعه کنید، آگاهی به دست بیاورید و نگذارید کلاه بر سرتان بگذارند، گفت: اسلحه جوان امروزی بیداری و آگاهی است چرا که برخی می‌خواهند سلطه آمریکا را به کشور بازگردانند.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۸۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار محمدرضا نقدی امروز در پیش کنگره تقدیر از شهدای دانش‌آموز که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است، اظهار داشت: شهدای دانش‌آموز در شرایطی که کشور با وحشی‌ترین دشمن بشریت در طول تاریخ روبه‌رو بود، به میدان آمده و مبارزه کردند.

وی افزود: امروز شما دانش‌آموزان به عنوان وارثان شهدا باید بدانید که با قدرت شیطانی مواجهید که از کودک‌کشی ابا ندارد و به راحتی در فلسطین کودکان و نوزادان را می‌کشد؛ امروز یادواره نوزاد شهید فلسطینی در تهران است که چند دقیقه بعد از تولد به شهادت رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا در یمن بیش از 2 هزار کودک را به شهادت رسانده و در افغانستان نیز بیمارستانی را بمباران و بیماران، پزشکان و پرستاران را به خاک و خون کشیدند، این دشمن همان جنایتکار دیروز است که امروز نیز از خوی وحشی‌گری آن ذره‌ای کم نشده است.

نقدی ادامه داد:  در روزهایی که دانش‌آموزان شهید به مبارزه با دشمن رفتند، توازن قوا مانند امروز نبود، در دوران شاه حدود 50 هزار مستشار آمریکایی در تهران حضور داشتند و تمام امور را کنترل می‌کردند به گونه‌ای که سالانه میلیاردها دلار پول نفت ما به این مستشاران پرداخت می‌شد.

وی تصریح کرد: جوان ایرانی را به ویتنام می‌بردند تا بجنگد تا منافع آمریکا تامین شود. در حقیقت جوان ایرانی باید در رکاب مستشاران آمریکایی جان می‌داد تا منافع آنها به دست بیاید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مدارس حتما باید دانش‌آموزان را به بازدید از موزه عبرت ببرند، گفت: دانش‌آموزان باید بدانند که چه افرادی بر کشور حکومت می‌کردند که تحمل کوچکترین انتقاد را نداشتند.

نقدی افزود: امروز اگر در برابر دشمنی که همان شقاوت و جنایت را دارد، ایستاده‌ایم در حقیقت  مدیون خون شهدا هستیم. دشمن 37 سال است که از ملت انقلابی ایران سیلی و شکست خورده است. سیلی‌هایی که ملت ایران و انقلابیون دنیا به تأسی از ملت ایران به گوش آمریکا نواخته‌اند، باعث شده اقتصاد آن برشکسته باشد.

وی مطرح کرد: هم‌اکنون اقتصاد آمریکا 19 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و پولی ندارد که به میدان آمده و عرض اندام کند، این کشور با پول نفت سایر ملت‌ها خود را اداره می‌کند به گونه‌ای که هم‌اکنون در حال غارت نفت لیبی هستند و در برخی نقاط عراق و یمن نیز این روند را دنبال می‌کنند و با دزدی از نفت دیگران اقتصاد ورشکسته خود را سرپا نگه داشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:  زمانی که به سخنان کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا گوش می‌دهیم، به نکات جالبی دست می‌یابیم. هیلاری کلینتون که کاندیدای اصلی است می‌گوید مردم آمریکا مأیوس، نگران، ناامید و شرمنده هستند. 7 میلیون نفر بیکار شده و 5 میلیون نفر نیز خانه‌های خود را از دست داده‌اند.

نقدی اضافه کرد: آمریکا ابرقدرتی بود که اگر ناو هواپیمابر خود را حرکت می‌داد، کشورها ترسیده و سیاست خود را تغییر می‌دادند اما امروز ملت ایران ابهت پوشالی آمریکا را چندین بار شکسته‌اند،  از جمله در طبس و خلیج فارس. همچنین امروز جوانان ایرانی که در کسوت پاسداری مشغول فعالیت هستند، نیروهای آمریکایی را که به خلیج فارس آمده بودند، مانند موش گرفته و به آنها گفتند اینجا خاک ما است.

وی با بیان اینکه دشمن نسبت به گذشته خیلی ضعیف شده است، اظهار داشت: این دشمن در حیله‌گری و تزویر قدرت یافته است. امروز مبارزه ما با دشمن مبارزه با حیله‌گری اوست که این موضوع به بصیرت و آگاهی نیاز دارد تا زودباور نکنیم که آنها دوست ما شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دانش‌آموزان مطرح کرد: مطالعه کرده و آگاهی به دست بیاوریم و نگذارید کلاه به سرتان بگذارند. امروز برخی می‌‌خواهند با تزویر سلطه آمریکا را به کشور بازگردانند، بنابراین جنگ ما جنگ هوشیاری، آگاهی و بیداری است.

نقدی ادامه داد: اگر دیروز شهید فهمیده به خود نارنجک بست و زیر تانک رفت، اسلحه جوان امروزی بیداری و آگاهی است و باید به جنگ افرادی برود که می‌خواهند خفقان آمریکا را به کشور بازگردانند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
قیطران ازروستای حی09124235782
۱۴:۰۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
درود بربسیج
حسین محمدی
۱۴:۱۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
مرگبر امریکا...مرگبر منافق