عضو کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه گفت: همزمان با سراسر کشور، 170 نفر از حافظان قرآن در رشته های مختلف از شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، آزمومن کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم را در بقعه متبرکه بی بی حسنیه برگزار کردند.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۹۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
حجت الاسلام محسن لطفی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه در حاشیه برگزاری این آزمون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: داوطلبان در دو گروه خواهران و برادران در رشته‌های حفظ جزء۳۰، جزء یک و ۳۰، جزء دو، ۵ جزء اول، ۱۰ جزء اول، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

عضو کارگروه فرهنگی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه یادآورشد: چهارمین مرحله آزمون شفاهی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در ۱۱ رشته حفظ همچنان در حال برگزاری است.

لطفی به هدف از برگزاری آزمون اشاره کرد و افزود: این آزمون از سال ۹۱ تاکنون طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با هدف تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم برگزار شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه با اشاره به اعطای گواهینامه پایان دوره آموزشی حفظ به نفرات برتر در آزمون شفاهی و کتبی که نمره مجموع آنها از ۷۰ به بالا باشد، ادامه داد: برندگان جوایز نفیسی مانند سفر عتبات عالیات و مشهد مقدس دریافت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها