دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی 8هزار شهید گیلان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه "از خاتم تا منجی" در حاشیه کنگره ملی شهدای گیلان

دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی 8هزار شهید گیلان از برگزاری نمایشگاه "از خاتم تا منجی" همزمان با برپایی کنگره ملی 8هزار شهید گیلان خبر داد و گفت:این نمایشگاه بمدت 4روز و در جوار کنگره ملی در غالب 40 غرفه برپا می شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۱۱۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، عنایت رضایی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان که امروز در سالن درویشوند سپاه قدس استان برگزار شد؛ با اشاره به برگزاری کنگره ملی 8هزار شهید گیلان در اردیبهشت 95 اظهار کرد:کنگره ملی 8هزار شهید گیلان رویداد و اتفاق بزرگ فرهنگی برای استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه کنگره ملی 8هزار شهید گیلان فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط میان نسل دیروز و امروز انقلاب اسلامی است افزود:برگزاری جشنواره دو سالانه شعر بسیج، برپایی محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره های شهدا و ... از برنامه های فرهنگی پیش از کنگره ملی است.

رضایی پور با بیان اینکه مسئولیت کمیته فرهنگی کنگره ملی 8هزار شهید گیلان با دکتر فاضلی مدیرکل ارشاد استان گیلان است گفت:معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان دبیری کمیته فرهنگی کنگره مذکور است.

وی از برگزاری نمایشگاه "از خاتم تا منجی" همزمان با برپایی کنگره ملی 8هزار شهید گیلان خبر داد و گفت:این نمایشگاه بمدت 4روز و در جوار کنگره ملی در غالب 40 غرفه برپا می شود.

دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی 8هزار شهید گیلان تصریح کرد:این نمایشگاه مراحل سیر ورود اسلام به ایران، انقلاب، 8سال دفاع مقدس، دوره انقلاب فرهنگی، تحریم های اقتصادی و آسیب های ماهواره ای و در نهایت اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) را به نمایش خواهد گذاشت.   

رضایی پور به فضاسازی محیطی و مکانی در سراسر استان اشاره کرد و گفت:فضاسازی محیطی و مکانی با همکاری فرمانداران و شهرداران در سراسر استان صورت  می گیرد.

وی به ظرفیت نوروز در راستای معرفی کنگره ملی 8هزار شهید استان اشاره کرد و گفت:توزیع بروشور میان مسافرین نوروزی در مبادی ورودی استان از برنامه های کمیته فرهنگی کنگره ملی استان است.

رضایی پور از برگزاری طرح ترنم نسیم در راستای برگزاری کنگره ملی 8هزار شهید گیلان خبر داد و افزود:این طرح از 25 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین 95 در پارک ها و تفرجگاه های استان با هدف ارائه مبحث و مباحث فرهنگی برگزار می شود. 

ارسال نظرات