خبرهای داغ:
دبیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی فعالان فضای مجازی گفت: اختتامیه این مراسم ساعت 15 روز پنجشنبه بیستم اسفندماه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۲۰۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دکتر سید حامد صفوی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: برگزیدگان این همایش شامل هفت بخش انیمیشن، پوستر، کاریکاتور، کلیپ، شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ و سایت در این روز تقدیر می شوند.

وی با بیان اینکه سخنران ویژه این همایش حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالمجید اشکوری، عضو هیئت ‌علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) می باشد، گفت: در این همایش علاوه بر اهدای جوایز به برگزیدگان به طور خاص از برخی خانواده های معظم شهدای بین‌الملل جبهه مقاومت اسلامی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل می آید.

صفوی همچنین با اشاره به این که تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بیش از 500 اثر بوده است، افزود: در مرحله اول داوری و ارزیابی، کمتر از نیمی آثار به مرحله بعد راه یافته و در این مرحله تعداد 24 نفر در 7 بخش جشنواره حایز عناوین برتر یا شایسته تقدیر شدند.

وی یادآور شد: در حاشیه این مراسم همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده جشنواره به نمایش درمی آید تا روایتگر بخشی از حماسه آفرینی مدافعان و حماسه سازان جبهه مقاومت اسلامی در عرصه بین الملل باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها