خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج:‌حجت الاسلام رمضانعلي معتمدي درباره شرايط مراكز فرهنگي اصفهان گفت‌: تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد بستری برای گسترش فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه است که این مراکز فرهنگی هنری علاوه بر گسترش معارف اسلامی در احیا کارکرد مساجد فعال بوده اند.
کد خبر: ۸۶۴۸۲۲۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلي معتمدي درباره شرايط مراكز فرهنگي اصفهان گفت‌: تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد بستری برای گسترش فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه است که این مراکز فرهنگی هنری علاوه بر گسترش معارف اسلامی در احیا کارکرد مساجد فعال بوده اند.
 
وی افزود: تاسیس کانون های مساجد در استان اصفهان همانند کل کشور برکات زیادی داشته که گسترش معارف دینی و انقلاب، مقابله با آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی و ترویج معروفات از مصادیق برکات این مراکز فرهنگی هنری مساجد است.
 
حجت الاسلام معتمدی ادامه داد: هزار و 700 کانون فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان پاتوق 250 هزار جوان و نوجوان متعهد و مخلص این استان است.
 
وی ادامه داد: 18 اسفند فرصتی برای تبیین فعالیت های کانون های مساجد است که به این مناسبت در سطح استان اصفهان 23 همایش نکوداشت کانون های مساجد در دهه نکوداشت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار و از 300 عضو فعال کانون های مساجد تجلیل شده است.
 
رئیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اظهارداشت: برپایی نمایشگاه عملکرد، اطلاع رسانی برنامه ها و  دیدار با علما از برنامه های مهم دهه نکوداشت کانون های مساجد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها