مراسم تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزش نیروهای مسلح پنج شنبه 20 اسفند برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۴۸۲۴۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج،فمهرعلی باران چشمه رئیس رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در راستای برنامه های سالانه تربیت بدنی نیروهای مسلح، مراسم تجلیل از مدال آوران و افتخارآفرینان ورزش نیروهای مسلح در ششمین دوره المپیک سیزم و همچنین مدیران و دبیران برتر هیئت های ورزشی روز پنج شنبه 20 اسفند در تهران برگزار می شود.

باران چشمه در ادامه با ارزیابی کارنامه ورزش نیروهای مسلح در سال 94، خاطر نشان کرد: در سال 94 مسابقات المپیک سیزم برگزار شد و کاروان نیروهای مسلح کشورمان در 8 رشته ورزشی در این رقابت ها شرکت کرد و با کسب 28 مدال توانستیم بیشترین مدال در طول دوره هایی که در این مسابقات شرکت می کردیم را کسب کنیم.همچنین تیم های نیروهای مسلح در 27 رشته ورزشی در لیگ های مختلف کشوری اعم از لیگ برتر، دسته اول، دسته دو و ... حضور داشتند و در مجموع عملکرد تیم های نیروهای مسلح را در رقابت های بین المللی و داخلی در سال جاری خوب ارزیابی می کنم.

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: البته این همه توانمندی نیروهای مسلح در عرصه ورزش نیست و با توجه به سیاستگذاری هایی که برای سال پیش رو انجام داده ایم، امیدواریم که در سال 95، ورزش نیروهای مسلح کارنامه بهتری از سال 94 داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های تربیت بدنی نیروهای مسلح در سال 95 اظهار داشت: سازماندهی باشگاه های نیروهای مسلح در رشته های مختلف ورزشی یکی از برنامه های شاخص سال جدید خواهد بود. به دنبال این هستیم که ورزشکاران قهرمان و برتر در رشته هایی که فعالیت می کنیم را در یک مجموعه متمرکز کنیم تا حضور قدرتمندانه تری در رقابت های داخلی داشته باشیم. به عنوان مثال نیروهای مسلح در سال 94 با سه تیم نیروی زمینی، رعد و عقاب در لیگ وزنه برداری شرکت کرد، در حالی که اگر با متمرکز کردن توانمان و ترکیب این تیم ها با یک تیم در لیگ شرکت می کردیم می توانستیم حداقل نایب قهرمان شویم.
ارسال نظرات