مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مسجد پایگاه علم و دانش، اقتصاد، فرهنگ و هنر و همه دستاوردهای فرهنگی، مادی و معنوی است.
کد خبر: ۸۶۴۸۲۶۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، محمدرضا سوقندی در گردهمایی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان که با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت، خانواده های معزز شهدا، ائمه جماعات مساجد، مدیران فعال کانون های فرهنگی مساجد استان سمنان، استاندار و جمعی دیگر از مسئولان دستگاه های اجرایی در فرهنگسرای کومش برگزار شد، اظهار داشت: 18 اسفندماه برای اهالی فرهنگ، دینداران و دینمدارن و مسجدمحوران و کانون های فرهنگی جشن تولد اندیشه و یادآور ایجاد کانون های فرهنگ ساز با محوریت مسجد است.

وی افزود: مسجد نه آنچه در اذهان ماست بلکه به عنوان پایگاه علم و دانش، اقتصاد، فرهنگ و هنر و همه دستاوردهای فرهنگی، مادی و معنوی ماست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه ما امروز نیازمند جذب ظرفیت ها در مساجد هستیم گفت: 20 هزار کانون مساجد در کشور و 220 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان وجود دارد.
سوقندی تأکید کرد: امروز ما نیاز به جذب جوانان در مساجد هستیم و این معنویت باید در نسل جوان و نوجوان امروزی ترویج و انتقال یابد.
وی اظهار امیدواری کرد: برگزاری این گردهمایی فصل جدیدی در انجذاب نسل جدید به کانون های فرهنگی هنری باشد.
گفتنی است: از 220 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان سهم شهرستان شاهرود48 کانون، دامغان52، گرمسار18، سمنان45، مهدی شهر 17، آرادان 15 و میامی 13 کانون است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها