خبرهای داغ:

خانواده شهدا باعث عزت و آبروی نظام هستند

مشاورعالی استاندار کرمانشاه گفت: خانواده های شهدا و بویژه مادران و همسران آن ها باعث عزت، افتخار و آبرو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۴۸۳۱۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جعفر همتی در مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا که در سرسرای اجتماعات بنیاد شهید کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: خانواده شهدا افراد ایثارگری هستند که برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی، همسران و فرزندان خود را تقدیم کردند.
وی افزود: مادران و همسران شهدا سرمایه های عظیمی را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده اند که نوعی معامله با خداوند متعال محسوب می شود.
همتی افزود: اگر این اخلاص، گذشت و روحیه ایثارگری در بین خانواده های شهدا وجود نداشت بدون شک امروز ایران اسلامی بر قله های افتخار و اقتدار نه ایستاده بود.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: هرکاری برای خانواده شهدا انجام بدهیم بازهم نتوانسته ایم دینی که بر گردن ما دارند ادا کنیم، خانواده هایی که حتی 6 فرزند خود را تقدیم انقلاب کردند چه کاری می تواند جای خالی فرزندان عزیز و قهرمانشان را پر کند.
وی افزود: برخی ها امروز از اعطای برخی امتیازات به خانواده های شهدا انتقاد می کنند، حال باید از آن ها پرسید آیا حاضر می شوند عزیزترین فرد خانواده اشان را الان مقابل گلوله دشمنان بفرستند.
همتی یادآور شد: خانواده های شهدا به معنای واقعی کلمه صبر و استقامت را معنا کرده اند و امروز همه وظیفه داریم تا در خدمت این افراد باشیم.
وی در پایان گف: اگر امروز جوانان ایران با تمام وجود در حال دفاع از حرمین شریفین ائمه اطهار (ع) هستند به برکت خانواده های شهداست.
ارسال نظرات