خبرهای داغ:
حجه الاسلام والمسلمین آقای فلاح از طرف سازمان بسیج طلاب و روحانیون اردبیل با حضور مسئول سازمان در حضور طلاب مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیهااردبیل درخصوص طرز تفکر شیعه لندنی و تسنن آمریکایی سخنرانی کردند .
کد خبر: ۸۶۴۸۳۳۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

حجه الاسلام والمسلمین آقای فلاح در حضور طلاب مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیهااردبیل درخصوص طرز تفکر شیعه لندنی و تسنن آمریکایی به حاظران مطالبی را ارائه کردند .
حجه الاسلام والمسلمین فلاح بیان داشتند: رهبر معظم انقلاب اسلامی افقی را برای جامعه اسلامی ترسیم نمودند و آن بحث احیایی جامعه اسلامی می باشد، جامعه اسلامی به مقطعی برسد که بتواند فرهنگ سازی نموده و برنامه ای برای جامعه ارائه دهد. با توجه به این دشمنان اسلام وجهان غرب در تلاش هستند تاتفکر بدیلی را به جامعه اسلامی عرضه کنند تا جامعه اسلامی از آن نگاهی که به دین وتشیع دارد فاصله بگیرد .

وی ادامه داد: حدود 30 گروه کلی جریان معنوی در ایران هست به طور نمونه می توان به جریان شعور کیهانی اشاره کرد. سردمداراین تفکر محمد علی طاهری می باشد وی اظهار می کند برای رسیدن به آرامش نیازمند به وصل شبکه کیهانی می باشید. وی طریقه وصل به این شبکه کیهانی را خود معرفی می کند .
حجه الاسلام والمسلمین فلاحی در ادامه بیان داشت ازجریاناتی که به تشیع برمی گردد. جریان تشیع لندی هست که سرمنشا آن از لندن می باشدو نمونه بارز آن را در جریان شیرازی ها می توان دید. دشمن با قابلیتی که از اینها دیده است می خواهد به شیعه اصیل ضربه بزند .
وی در ادامه افزود: یکی از دانشمندان آمریکایی سخنی گفته و در آن بیان داشته است که اگر بخواهیم به شیعه اصیل ضربه بزنیم راه آن واقعه کربلا می باشد . وبرای مردم ایران واقعه کربلا و افراد دخیل در این واقعه از اهمیت زیادی دارد. واگر ماشرایط را طوری فراهم کنیم مردم ایران بپذیرند جمهوری اسلامی و مسئولان نظام یزیدهستند و تفکر یزیدی دارند و یزید دوران می باشند آن وقت دیگر مقبولیت عمومی نخواهند داشت و راحت تر می توانیم آنها را سرنگون کنیم. و از بین روحانیون آقای شیرازی را حسین دوران معرفی می کنیم .
حجه الاسلام والمسلمین فلاح بیان داشت آقای شیرازی در مورد حکومت اسلامی قائل به شورایی بودن ان است و اگر شخصی بگوید من ولی فقیه هستم حرف این شخص برای دیگران اعتبار ندارد. براین اساس وی ولایت فقیه را برایامام راحل و امام خامنه ای قبول ندارد. از جمله کارهای آقای شیرازی تلاش برای انحراف ذهن مخاطب شیعی از مسئله روز به مسائل دیگر می باشد .
حجه الاسلام و المسلمین در تفاوت تسنن امریکای بااسلام شیعی بیان کرد: آنچه قران معرفی می کند مستبکبر و مستضعف است نه شیعه وسنی ولی اسلام آمریکایی این را قبول ندارد. آنان جامعه اسلامی را به دو بخش شیعه وسنی ترسیم می کنند و اظهار می کنند که هرکس شیعه نباشد بکلی باید او را کوبید و دشمن شماره یک شیعه سنی ها هستند. و برعکس، اینان به دنبال منافع خودشان هستند . براساس فرمایشات قران است که از از فلسطین و غزه و... همایت می کنیم در حالی که از نظر مذهب هیچ غرابتی با ما ندارند .
ارسال نظرات